בריאות ותזונה

5 סגולות בריאותיות של הפרי שנמצא במקרר שלכם, ומסייע גם לראייה

המנגו הוא פרי שמלא בחומרים מזינים. הוא עשיר בנוגדי חמצון, מכיל סיבים ומסייע לשמירה על ראייה טובה. מה אומרים המחקרים?

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

המנגו הוא פרי טעים ומתוק, אבל גם מלא בחומרים מזינים שיכולים לשפר את הבריאות שלנו בדרכים רבות. יש לפחות חמש סיבות לכך שכדאי להוסיף מנגו לתזונה שלכם, בעיקר בחודשי הקיץ (בהנחה שאתם לא רגישים אליו, כמובן).

ראשית, המנגו עשיר בנוגדי חמצון, חומרים שמגנים על התאים שלנו ומסייעים להילחם בתהליכים שגורמים להזדקנות מוקדמת ובמחלות כרוניות כמו מחלות לב וסרטן.

המנגו מכיל סיבים תזונתיים ואנזימים שעוזרים לפרק את האוכל ולעכל אותו בקלות. סיבים תזונתיים גם עוזרים במניעת עצירות ותורמים לפעילות תקינה של מערכת העיכול. מחקרים מראים שאכילת מנגו עשויה להקל על תסמינים של תסמונת המעי הרגיז, ולשמור על בריאות המעי.

בנוסף, המנגו עשיר בוויטמין A ובקרוטנואידים, המסייעים לשמור על ראייה טובה ומפחית את הסיכון למחלות עיניים כמו ניוון מקולרי (מחלה הגורמת לאובדן ראייה) וקטרקט.

המנגו גם משפר את בריאות העור והשיער. הוא מכיל ויטמינים כמו ויטמין C ו-A שעוזרים לשמור על עור חלק ובריא. הוא מכיל גם ויטמין C ושומר על העור בריא בכך שהוא מונע קמטים. בנוסף, ויטמין A חשוב לשמירה על שיער חזק ובריא.

יתרון נוסף של המנגו הוא שמדובר בפרי שמחזק את המערכת החיסונית. הוא מלא בוויטמינים שחשובים לתפקוד תקין של מערכת העיכול. ויטמין C עוזר לגוף גם להילחם בזיהומים, ויטמין A מחזק את ההגנה של הגוף מפני חיידקים ונגיפים.

מחקרים מהעבר מצאו כי אכילת מנגו יכולה לעזור לגוף להתמודד טוב יותר עם מחלות וזיהומים.

העסקה המשתלמת בעולם: חותמים על שותפות מלאה בעלת תוקף הלכתי בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן שליט"א. מיליוני זכויות בקליק אחד. לחתימה לחצו כאן
תגיות:מנגוסיבים תזונתיים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה