חדשות בארץ

פיגוע דריסה ליד בית אל: ישראלי נפצע באורח אנוש

מחבל פלסטיני התנגש בעוצמה עם משאית להובלת גז בתחנת אוטובוס בצומת גבעת אסף. המחבל ניסה להימלט רגלית ונוטרל בירי על ידי חיילים

זירת הפיגוע (צילום: דוברות מבצעית מד"א)זירת הפיגוע (צילום: דוברות מבצעית מד"א)
אא

פלסטיני שנהג במשאית להובלת גז ביצע הבוקר (רביעי) פיגוע דריסה בצומת אסף, סמוך לבית אל. המחבל התנגש בעוצמה עם המשאית בתחנת אוטובוס בצומת. כתוצאה נפצע צעיר ישראלי באורח אנוש.

המחבל, פלסטיני תושב הכפר ראפאת שבאזור רמאללה, נוטרל בזירה על ידי חיילים כשניסה להימלט רגלית. הוא נפצע באורח קשה. הכוחות מבצעים חסימות במרחב. לוחמי אש הוזעקו לזירה ובדקו את המשאית מחשש לדליפת גז.

פרמדיקית מד"א בוסמת לובינר סיפרה: "הגענו במהירות למקום, ראינו מכלית גז שהתנגשה בתחנת אוטובוס ובסמוך אליה שוכב צעיר כבן 20 כשהוא מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית".

כזכור, בתחילת השבוע נרצחו שלושה עובדי מסוף המטענים במעבר אלנבי בפיגוע ירי של מחבל ירדני. השלושה: יורי בירנבאום (65) מהיישוב נעמ"ה, יוחנן שחורי (61) ממעלה אפרים ואדריאן פודסמסר (57) מאריאל.  המחבל, נהג המשאית הירדני מאהר ג'אזי, ירה לעבר שלושת העובדים באקדח מטווח קצר ובהמשך חוסל על-ידי המאבטחים במעבר הגבול.

שבוע לפני כן נרצחו השוטרים רנ"ג הדס ברנץ, פקד אריק בן אליהו ורס"מ רוני שקורי בפיגוע ירי בכביש 35 סמוך למחסום תרקומיא שמצפון לחברון. כמה שעות לאחר מכן איתרו כוחות צה"ל את מקום ההסתתרות של המחבל, מהנד אלעסאודה, סמוך לחברון, ולוחמי דובדבן חיסלו אותו.

ראש מועצת בית אל שי אלון בתגובה לפיגוע: "צה"ל חייב להכניס במיידית 3 חטיבות חי"ר אל יו"ש ולנקות את כל האמל"ח, לחסל את תהלוכות הטרור ולהשיב את הביטחון לתושבים. כל זמן שהפלסטינים נעים בחופשיות ברחבי יו"ש - הפיגוע הבא הוא עניין של זמן. עלינו להפתיע את האויב ולא להיות מגיבים כלאחר יד. צה"ל חייב להטיל עוצר על הערים הפלסטיניות ביו"ש, לכתר אותם ולעשות ניקוי מוחלט לטרור".

העסקה המשתלמת בעולם: חותמים על שותפות מלאה בעלת תוקף הלכתי בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן שליט"א. מיליוני זכויות בקליק אחד. לחתימה לחצו כאן
תגיות:פיגוע דריסהיו"ש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה