חדשות בארץ

אסון המסוק בעזה: שני הלוחמים התנדבו לשירות מבצעי

רס"ם (מיל') דניאל אלוש הותיר אחריו רעייה ושני ילדים, רס"ם (מיל') תום איש-שלום, נשוי ואב לשלושה, היה מדריך בגיבוש ליחידת 669 אך בחר לחזור לתפקיד מבצעי

דניאל אלוש ותום איש-שלום (צילום: דובר צה"ל)דניאל אלוש ותום איש-שלום (צילום: דובר צה"ל)
אא

הלווייתו של רס"ם (מיל') תום איש-שלום, שנהרג הלילה בהתרסקות המסוק הצבאי בקרבת ציר פילדלפי, תערך היום (רביעי) בשעה 18:00 בחלקה הצבאית בבית העלמין האזורי נס הרים. טרם נקבע מועד הלווייתו של ההרוג השני בתקרית, רס"ם (מיל') דניאל אלוש, בן 37 מתל אביב-יפו.

שני החללים, לוחמים ביחידה הטקטית לחילוץ מיוחד (669), נהרגו בעת שמסוק ניסה לנחות על מנת לחלץ לוחם צה"ל, שנפגע מירי בקרב עם מחבלים בפאתי רפיח. כתוצאה מההתרסקות נפצעו באורח קשה 7שני טייסי המסוק, שני טכנאים מוסקים וארבעה אנשי יחידת החילוץ. לוחם נוסף נפצע בינוני.

איש-שלום, שיובא היום למנוחות, נולד בקיבוץ חניתה, התגורר במשך כמה שנים בעין גדי ולפני מספר שנים עבר עם משפחתו לנס הרים. הוא הותיר אחריו אישה, כרמית, ושלושה ילדים - יותם (13) והתאומות מיה וגאיה (11). איש-שלום העביר גיבושים ב-669, אך לאחר טבח 7 באוקטובר התנדב בחזרה לפעילות מבצעית.

במקום מגוריו במושב נס הרים שבהרי ירושלים אמרו: "תום וכרמית בחרו לגור כאן. היה להם חשוב לגור ביישוב מעורב, דתי-חילוני, כמסר של חיבור ואחדות. הוא היה חבר אמיתי, שתמיד שמח להושיט יד ולעזור, לתת ולתרום. הכול עם חיוך, טוב לב והמון שמחת חיים".

חבר הכנסת חילי טרופר, תושב נס הרים, ספד: "תום היה אדם שקט, צנוע, אוהב ים וטיולים בארץ, מתנדב תמיד. גם למילואים המבצעיים ביחדת 669 הוא התנדב לחזור למרות שכבר עבר תפקיד. כזה הוא היה. קשה לעכל שלא ייראה יותר ברחובות המושב, בתפילה בבית הכנסת".

אלוש הותיר אחריו רעייה, קימי, ושני ילדים ניקו וטומי. הדר סגל, חברו של דניאל אלוש, ספד לו בפוסט בפייסבוק: "דניאל אלוש היה אדם מדהים וגיבור אמיתי. חבר לכיתה ולשכבה בתיכון אליאנס ברמת אביב. בעל חיוך כובש ואהוב על כולם. הלב כואב ושבור על נפילתו הלילה באסון המסוק. אזכור אותו לעד".

ח"כ מירב בן ארי, שכנתו של אלוש, ספדה: "אלוש היקר והאהוב שלנו. הסטודנט שלי, ושנים אחר כך חבר ושכן. מלח הארץ, עם חיוך תמידי, אור בעיניים. אני רואה את השם והתמונה שלך ולא מאמינה. כולנו עצובים, המומים. תנחומיי הכנים גם למשפחת איש-שלום, איחולי החלמה לפצועים. עצוב".

חברת הכנסת מירב בן ארי סיפרה על היכרותה עם דניאל: "אלוש, אלוש היקר והאהוב שלנו. הסטודנט שלי, ושנים אחר כך חבר ושכן, בעלה של קימי ואבא של ניקו וטומי, אתה לא מלח הארץ אתה מלח גס, עם חיוך תמידי, אור בעיניים, אבא מושלם ובן זוג לתפארת. אני רואה את השם והתמונה שלך ולא מאמינה. כולנו עצובים, המומים. תנחומיי הכנים גם למשפחת איש שלום. עצוב".

העסקה המשתלמת בעולם: חותמים על שותפות מלאה בעלת תוקף הלכתי בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן שליט"א. מיליוני זכויות בקליק אחד. לחתימה לחצו כאן
תגיות:חללי צה"למלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה