חדשות בארץ

אונר"א: "צה"ל הרג 9 עובדים בעזה"; צה"ל: "מחבלי חמאס"

ארגון הסיוע של האו"ם בעזה הודיע כי צה"ל תקף מטה של הארגון והרג תשעה מעובדיו. לאור הגינויים הרבים נגד ישראל, צה"ל ביקש רשימת שמות. הבדיקה העלתה: כולם מחבלי חמאס, חלקם פעלו במסווה והיו רשומים כעובדי אונר"א

התקיפה בנוסיראת (צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90)התקיפה בנוסיראת (צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90)
אא

דובר צה"ל חשף היום (חמישי) רשימה של מחבלים, ששוללת את טענת האו"ם וארגון אונר"א, שעובדי סוכנות הסיוע נהרגו בתקיפה ישראלית בעזה. 

כזכור, אמש הודיע צה"ל כי הותקפו באופן ממוקד ובהכוונה מודיעינית של אמ"ן, שב"כ ואוגדה 252, מחבלים שפעלו במתחם פיקוד ושליטה במרחב ששימש בעבר כבית ספר "אלג'עוני" בנוסיראת.

עם קבלת הטענה כי עובדים מקומיים פלסטינים של סוכנות אונר"א נהרגו בתקיפה, צה"ל פנה אתמול לסוכנות, לקבלת פרטים ושמות, על מנת לבחון לעומק את הטענה. בצה"ל ציינו כי נכון להיום בערב, טרם נענתה הבקשה, על אף פניות חוזרות ונשנות לאונר"א ולאו"ם.

על פי צה"ל, אימות שמות המחבלים שחוסלו בתקיפה שוללת את טענות אונר"א.

רשימת המחוסלים כוללת את איסר קרצ'איא, מחבל בזרוע הצבאית ובמנגנון ביטחון הפנים של ארגון הטרור חמאס; מחמד עדנאן אבו זאיד, מחבל בזרוע הצבאית של חמאס, עסק בשיגורי פצמ"רים לעבר כוחות צה"ל ושטח מדינת ישראל, שימש בעבר כפעיל בכוח הימי של הארגון, ושימש במקביל כעובד אונר"א; באסם מאג'ד שהאין, ראש חולייה בזרוע הצבאית של חמאס, אשר השתתף בטבח הרצחני ב-7 באוקטובר במרחב עוטף עזה.

שני מחוסלים נוספים הם עמר אלג'דילי ואכרם צאבר אלע'ליצ'י, מחבלים בזרוע הצבאית ובמנגנון ביטחון הפנים של חמאס.

כמו כן חוסלו: מחמד עיסא אבו אלמאיר, מחבל בזרוע הצבאית של חמאס, שהשתתף בטבח הרצחני ב-7 באוקטובר במרחב עוטף עזה. שריף סלאם, מחבל בזרוע הצבאית של חמאס ויאסר איבראהים אבו שראר, מחבל בזרוע הצבאית של חמאס ופעיל בוועדות החירום של חמאס בנוסיראת, ששימש במקביל כעובד אונר"א. מחבל נוסף שחוסל, ⁠איאד מטר, חבר הזרוע הצבאית של חמאס, היה רשום במקביל כעובד אונר"א.

העסקה המשתלמת בעולם: חותמים על שותפות מלאה עם הרב זמיר כהן וארגון הידברות. מיליוני זכויות בקליק אחד. 

לחתימה לחצו כאן

תגיות:אונר"אמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה