חדשות בארץ

נמשכים השיגורים אל יישובי הצפון; צה"ל תקף מתחם בית ספר ברצועה

חיזבאללה שיגר הערב רקטות לעבר מרחב שלומי וקודם לכן אל אצבע הגליל, צה"ל השמיד משגר בדרום לבנון. חיל האוויר תקף מתחם בית ספר בצפון הרצועה, בו הסתתרו מחבלים

נפילת רקטה בגולן (צילום: אייל מרגולין, פלאש 90)נפילת רקטה בגולן (צילום: אייל מרגולין, פלאש 90)
אא
(צילום: דובר צה"ל)

נמשכים השיגורים אל יישובי הצפון. הערב (ראשון) שיגרו מחבלי חיזבאללה רקטות לעבר המועצה המקומית שלומי ואל היישובים בצת ומצובה. כמו כן נורו רקטות לעבר עג'ר, שדה נחמיה, דן, שמיר, כפר סאלד ודפנה. לא דווח על נפגעים. קודם לכן המועצה האזורית גליל עליון עדכנה על שתי נפילות בפאתי שאר ישוב. הרקטות התפוצצו בשטח פתוח.

מצה"ל נמסר כי מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו מספר משגרים בדרום לבנון, ביניהם משגר טעון ומוכן לשיגור, שאותר במרחב רשיא אל פוחר שבדרום לבנון. לאחר תקיפת המשגר, זוהו פיצוצי משנה המעידים על הימצאות של רקטות במשגר שהותקף.

בדרום, מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו, בהכוונה מודיעינית של אמ"ן ושב"כ, מתחם פיקוד ושליטה של חמאס שהוקם במבנה של בית הספר 'ע'אזי אל שווא' שבבית חאנון. המתחם שימש את המחבלים כמקום מסתור, והיערכות לירי לעבר כוחות צה"ל ומדינת ישראל.

התקשורת הערבית דיווחה כי בכיר חמאס אוסאמה חמדאן אמר כי יכולתו של הארגון להילחם בישראל נותרה גבוהה. לדבריו, "על אף האבדות בחודשי המלחמה, הארגון צובר ניסיון ומגייס את הדור החדש". חמדאן הוסיף: "הטיל החות'י מראה לכל האזור שישראל אינה חסינה, ושיש גבול ליכולות ההגנה שלה".

העסקה המשתלמת בעולם: חותמים על שותפות מלאה עם הרב זמיר כהן וארגון הידברות. מיליוני זכויות בקליק אחד. 

לחתימה לחצו כאן

תגיות:תקיפה בלבנוןמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה