חדשות בארץ

שמות החטופים הושמטו מפנקס הבוחרים: "לא אתן שיתייחסו אליהם אחרת"

ראש מועצת שער הנגב מוחה על הסרת שמות החטופים מפנקס הבוחרים לרשויות המקומיות

אא

יוסי קרן, ממלא מקום ראש מועצת שער הנגב, פנה במכתב חריף לשר הפנים משה ארבל, בעקבות הסרת שמותיהם של שבעה מתושבי המועצה, שנחטפו על ידי חמאס, מפנקס הבוחרים. קרן, שנכנס לתפקיד לאחר נפילתו של אופיר ליבשטיין הי"ד בקרב עם מחבלים, הביע התנגדות נחרצת להסרת השמות, ודרש לתקן את הטעות.

"החטופים שלנו חיים וניתן להצילם, לא אתן ולא אסכים שיתייחסו אליהם אחרת", כתב קרן במכתבו. "לא יעלה על הדעת שמדינת ישראל תראה בשבעת תושבי המועצה - אזרחים שווי זכויות במדינה דמוקרטית - כאנשים שאינם חלק מהחברה". 

קרן הדגיש כי מדובר באבות, בנים ובנות, וחברי קהילה משמעותיים, שנחטפו באכזריות מבתיהם, ולכן הוא דורש להחזיר את שמותיהם לפנקס הבוחרים.

הבחירות לרשויות המקומיות התקיימו בפברואר 2024, אך ברשויות סמוכות לעוטף עזה, כמו שער הנגב, נדחו בשל מלחמת חרבות ברזל. הבחירות ביישובי עוטף עזה, כולל שער הנגב, יתקיימו ב-19 בנובמבר, כאשר פנקס הבוחרים המעודכן אמור לכלול את כל בעלי הזכות לבחור.

שר הפנים, משה ארבל, אמר לחדשות 12: "החטופים משער הנגב ויישובי העוטף יופיעו בפנקס הבוחרים ביום הבחירות עצמו. המשרד פועל בשיתוף פעולה עם גורמי הביטחון למניעת זליגת מידע אישי מסווג, ואנו תפילה שהם יוכלו לממש את זכותם להצביע".

תגיות:חטופיםמשה ארבל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה