חדשות בארץ

סרן דניאל מימון טואף הי"ד: החליף בתפקיד את חברו שנפל, ונהרג אמש ברצועה

סגן מפקד גדוד שקד בגבעתי, סרן דניאל מימון טואף, הוא אחד מארבעת ההרוגים אמש מהתפוצצות מבנה ממולכד ברפיח. בתחילת השנה נכנס לתפקידו, במקומו של חברו הטוב, סרן ירון צ'יטיז הי"ד, שנפל בקרב בצפון הרצועה

סרן דניאל מימון טואף הי"ד (צילום: דובר צה"ל)סרן דניאל מימון טואף הי"ד (צילום: דובר צה"ל)
אא

סרן דניאל מימון טואף, בן 23 ממורשת, סגן מפקד פלוגה בגדוד שקד של חטיבת גבעתי, הוא אחד מארבעת ההרוגים אמש ברפיח. כוח עימו לחם נכנס לסריקת מבנה בשכונת תל סולטאן ואז הופעל מטען חבלה שהוסתר במבנה. שני לוחמים ופרמידיקית נהרגו, חמישה נפצעו, בהם שלושה באורח קשה.

בחודש מרץ האחרון התראיין טואף, כשנכנס לתפקיד סגן המפקד בפלוגה והחליף את חברו הטוב, סרן ירון צ'יטיז, בן 23 מרעננה, שנפל בקרב עם מחבלים בצפון הרצועה.

בריאיון קצר שהעניק לכאן 11 אמר אז טואף: "מהיום הראשון שצה"ל בפנים אנחנו שם איתו בשביל האזרחים. צריך אותנו ואנחנו נעשה את מה שצריך עד הסוף, צריך לנצח. הלחימה קשה, מתישה, אנחנו בפנים חודשים אבל הלוחמים עם רוח מאוד גבוהה, בפנים נהנים מתי שאפשר, מכים באויב בעוצמה, הולך טוב, יש הרבה הצלחות, הרבה מחבלים מושמדים".

על החלפת חברו הטוב בתפקיד הוסיף טואף: "זה לא פשוט, ירון היה חבר טוב, היינו יחד בכיתה בהכשרה מהחודש הראשון של השירות, כתף אל כתף. אין מה לעשות, מאבדים חברים, זה חלק מההקרבה שלנו, נמשיך את דרכו, הוא היה רוצה שנמשיך לחייך ושננצח את המלחמה הזאת ושלא נעצור עד שאין דבר כזה שנקרא חמאס יותר".

תגיות:חללי צה"למלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה