חדשות בארץ

גלנט: "אנחנו בפתיחת שלב חדש במלחמה"

שר הביטחון יואב גלנט ביקר בבסיס רמת דוד של חיל האוויר והדגיש: "מרכז הכובד עובר צפונה". הרמטכ"ל רא"ל הרצי הלוי: "על כל שלב שאנו מבצעים, יש כבר הכנה לשני שלבים קדימה"

גלנט בשיחה עם טייסים (צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)גלנט בשיחה עם טייסים (צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)
אא

שר הביטחון יואב גלנט ביקר היום (רביעי) בבסיס רמת דוד של חיל האוויר. השר גלנט קיבל סקירה ממפקד הבסיס אלוף-משנה א׳ ומפקדי הטייסות על הפעילות המבצעית לאורך התקופה האחרונה בכל זירות המלחמה. שר הביטחון שוחח עם צוותי האוויר והקרקע.

גלנט הדגיש כי "מרכז הכובד עובר צפונה, המשמעות היא שאנחנו הולכים ומסיטים כוחות, משאבים, אנרגיה לכיוון צפון, לא שכחנו את החטופים ולא שכחנו את המשימות שלנו בדרום, זו חובה שלנו ואנחנו מבצעים אותה במקביל. הפעולה הזאת מתבצעת על ידי כל הגופים והמשימה היא משימה ברורה ופשוטה - להחזיר את תושבי הישובים בצפון לבתיהם בביטחון".

לדבריו, "צה"ל מביא הישגים מצוינים, יחד עם שב"כ, יחד עם מוסד, על כל הגופים ועל כל המסגרות והתוצאות הן תוצאות מאוד מרשימות. אנחנו יודעים את החשיבות הרבה שיש בעת הזאת לבצע את הדברים בשיתוף פעולה הדוק, זה קורה קודם כל בין כל השחקנים בתוך צה"ל יחד עם הארגונים האחרים וגם ברובד של המפקדים הבכירים ביותר. יש תיאום מלא במערכת ואחדות בקשר להשגת המטרות: ראש הממשלה, הרמטכ"ל, ראש השב"כ, ראש המוסד ושר הביטחון. כל מה שהם מייצגים, הכל בצורה משותפת מוקדש למטרה אחת - להחזיר את התושבים".

לסיום אמר גלנט: "אני מעריך שאנחנו בפתחה של תקופה חדשה בתוך המלחמה הזאת ואנחנו צריכים להתאים את עצמנו. הפוזיציה פה היא יותר חזקה, זה לא חמאס, זה משהו אחר וצריך להיערך לעניין הזה כמו שצריך, לקחת את זה בחשבון. אנחנו נדרש לעקביות לאורך הזמן, המלחמה הזאת דורשת תעוזה רבה, נחישות והתמדה".

גם הרמטכ"ל רא"ל הרצי הלוי סייר בצפון וקיים הערכת מצב בפיקוד עם חברי פורום המטה הכללי. הלוי אישר את תוכניות ההתקפה וההגנה לזירה הצפונית.

לדבריו, "״אנחנו מאוד נחושים לייצר את התנאים הביטחוניים שמחזירים את התושבים לבתים, ליישובים, ברמת ביטחון גבוהה, ואנחנו מוכנים לעשות באמת כל מה שנדרש כדי להביא את הדברים האלה. אנחנו כמעט שנה, לאורך כל המלחמה נלחמים בעזה, שתי מטרות מרכזיות ויש לנו עוד הרבה ללכת קדימה".

"יש לנו הרבה יכולות שעוד לא הפעלנו, ראינו פה חלק מהדברים, ואנחנו מכינים את התוכניות קדימה. הכלל הוא כל פעם שאנחנו עובדים בשלב מסוים שני השלבים הבאים מוכנים לצאת כבר חזק קדימה, בכל שלב המחיר בחיזבאללה צריך להיות גבוה".

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:יואב גלנטמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה