סלבס בהתחזקות

"אוהבת את השם יתברך": הזמרת על ההחלטה לשמור שבת

"זה לא היה קל, אבל מתרגלים" - אלין גולן דיברה על שינוי אורח החיים והתגובות שקיבלה

(צילום: shutterstock) בקטן: אלין גולן (צילום: מתוך האינסטגרם של אלין גולן)(צילום: shutterstock) בקטן: אלין גולן (צילום: מתוך האינסטגרם של אלין גולן)
אא

אלין גולן, בתם של אייל גולן ואילנית לוי, החליטה בשנה האחרונה להתקרב לדת ולהתחיל לשמור שבת, מהלך שהוביל לסערה ברשתות החברתיות. בראיון לעמוד הטיקטוק של יהונתן גרוסמן, היא חשפה את האתגרים שבמעבר הזה: "זה קשה שאתה לא עושה את זה כל החיים ופתאום לשנות את כל מה שאתה רגיל אליו. להיות בטלפון, לנסוע... אבל מתרגלים לזה. איך אני מתרגלת לזה? אני אוהבת את השם יתברך".

גולן נתקלה בביקורת חריפה מצד גולשים ברשתות החברתיות, שטענו כי התחזקותה קשורה לרצונה להקלות בשירות הצבאי. בתגובה לכך, אלין הבהירה כי מדובר בהחלטה אישית עמוקה, הקשורה לאמונתה ולא למניעים חיצוניים. "אני שומרת שבת כבר כמעט שנה, וזה לא תמיד קל, אבל למדתי להתאהב בשקט של השבת ובקדושה שלה", הוסיפה והסבירה שהיא רואה את השבת כזמן להתקרבות ולרגיעה פנימית.

אמה, אילנית לוי, לא נשארה אדישה לביקורת והגיבה בתקיפות. בראיון לגיא פינס אמרה: "אתה מעלה ציוץ על ילדה. יש לך מושג מה זה עושה לה?". לוי הוסיפה: "הבת שלי מאמינה בהשם, היא שומרת שבת וזה נותן לה כוח ושקט נפשי".

הסערה סביב התחזקותה של אלין נמשכת, אך היא ממשיכה לעמוד איתנה בהחלטתה, כשברקע היא מקבלת אלפי תגובות התומכות בהחלטה ומחזקות אותה.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:שמירת שבתאלין גולן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה