תכני הידברות

שבתי בבית השם כל ימי חיי: קניין נצחי במרכז הרוחני ישיבת "אבני נזר"

בואו לקנות קניין נצחי במרכז הרוחני ישיבת "אבני נזר", של מורנו ראש הישיבה הגאון הרב זמיר כהן שליט"א

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

בימים אלה, עם תחילת "זמן אלול" ושנת הלימודים תשפ"ה, החלו הלימודים במרכז הרוחני הגדול ההולך ונבנה של מורנו ראש הישיבה הגאון הרב זמיר כהן שליט"א – ישיבת "אבני נזר" בביתר עילית.

חזונו של הרב הוא לדאוג לדור העתיד, ברוחניות ובגשמיות. להצמיח דור של רבנים, תלמידי חכמים, פוסקי הלכה ודיינים, שדרת ההנהגה של עם ישראל, ממשיכי התורה לדורות.

בשל הביקוש העצום לישיבה, ששמה הולך לפניה, ובשל העובדה שרבים מבקשים להימנות על הנבחרת התורנית שתנהיג את הדורות הבאים, בעזרת השם – אף על פי שמלאכת הקמת הבניין טרם הסתיימה, החלו הלימודים בקומות שכבר בנויות, כדי לאפשר למאות הלומדים שגודשים את ספסלי בית המדרש לשקוד בתורה.

עכשיו זו ההזדמנות שלכם לקחת חלק - מטר במפעל התורה האדיר הזה, ולזכות בקניין נצחי בהחזקת התורה ועמליה.

בקניין זה הנכם נעשים שותפים באלפי שיעורי תורה, ברבבות שעות לימוד, תפילות לאין ספור, מיליוני מצוות שמתקיימות בזכותכם ויעמדו לזכותכם, בעולם הזה ובעולם הבא.

קבעתי את מושבי בבית המדרש

כשאתם משתתפים בבניית המרכז הרוחני ובהחזקת לומדי תורה, יש לכם קניין נצחי לעולמי עולמים בזכות לימוד תורה במשך שעות היום והלילה, ברוב ככל ימות השנה. וכדי שעילית עולם התורה תוכל ללמוד מתוך הרחבת הדעת וללא טרדות, הושקעו משאבים ומאמצים רבים, נבנו חדרים ואולמות לימוד מפוארים, מרווחים ונוחים, עם אוצר הספרים ההולך ומוקם בישיבה ובו אלפי ספרים, שיעמוד לרשות הלומדים.

הזכויות הרבות של לימוד התורה וכל פירותיה בעולם הזה ובעולם הבא יעמדו לשותפים בישיבה בקניין הנצחי לזכות, לפרנסה, להצלחה ולעילוי נשמת יקיריכם, לנצח נצחים, בעולם הזה ובעולם הבא.

 

כתיבה וחתימה טובה!

ה"חפץ חיים", בספר "שם עולם" (חלק א', ט"ו), כתב: "איתא בחז"ל בכמה מקומות שזכות לימוד התורה עולה לו לאדם לכפר על כל עוונותיו! וכן כזה ממש ע"י מצוות החזקת התורה, שמי מהנה תלמידי חכמים מנכסיו, הרי שזכות התורה שמחזיק, שמכפרת לו על כל עוונותיו ונדבק כולו בשכינה".

בימים אלו, שבהם עם ישראל מבקש מחילה, מחפש כפרה וזכויות נצח, יש לכם הזדמנות – גם לקחת לעצמכם קניין נצחי בזכויות לימוד התורה של המרכז הרוחני "אבני נזר", וגם לזכות במחילת עוונות.

ובזוהר הקדוש (ויקרא דף כ"ט) מובא: "כל המהנה תלמיד חכם בממונו, להאכילו ולהשקותו, הקדוש ברוך הוא יושיעו, שלא יעשוק אותו חברו ולא יגזול אותו, וכן ינצל מכל עוון"!

בגמרא במסכת פסחים (דף נג ע"ב) כתוב שמי שזוכה ויש לו חלק בהחזקת תורה, זוכה ויושב בישיבה של מעלה עם לומדי התורה.

זו ההזדמנות שלכם לזכות בקניין נצחי בזכויות לימוד התורה, שיעמדו לזכותכם לשנה של שפע רוחני וגשמי ולכתיבה וחתימה טובה.

 

ולבקר בהיכלו

אל מעמד החתימה המיוחד עם מורנו ראש הישיבה הגאון הרב זמיר כהן שליט"א, וסיור במרכז הרוחני "אבני נזר", יוזמנו מי שזכו להשתתף ולקחת מטר או יותר, במפעל התורה שבביתר עילית. במעמד זה, לוקחי "קניין נצחי" יפגשו את מורנו ראש הישיבה הרב זמיר כהן שליט"א, שיחתום לכל שותף באופן אישי על שטר הקניין, שיישאר למזכרת נצח מהמעמד האדיר לכבוד התורה ומחזיקיה.

אני רוצה להגיע למעמד החתימה ההיסטורי עם הרב זמיר כהן שליט"א ולהתברך באופן אישי

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:לימוד תורההרב זמיר כהן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה