חדשות בארץ

מטח לגליל התחתון: אזרח נפצע קל בצומת גולני

חיזבאללה שיגר עשרות רקטות לעבר היישובים הסמוכים לצומת גולני ואל העיר צפת וסביבתה. אדם נפצע קל מרסיסי פיצוץ. פגיעה ישירה במבנה בגבעת אבני, ללא נפגעים

פגיעה במושב גבעת אבני (צילום: דוברות כיבוי אש צפון)פגיעה במושב גבעת אבני (צילום: דוברות כיבוי אש צפון)
אא

ישראלי נפצע בצהריים (שני) באורח קל, מהתפוצצות רקטה בצומת גולני. דוברות מד"א עדכנה כי חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לפצוע טיפול רפואי ראשוני, ופינו אותו למרכז רפואי צפון (פוריה). הפצוע, גבר כבן 50, סובל מפגיעת רסיסים בגפיים.

חובש רפואת חירום במד"א, פאדי עותמאן, סיפר: "נקראנו לנהג שעצר בצד הכביש במהלך האזעקות ונפגע מרסיס בגפיים תחתונות. הוא היה בהכרה מלאה, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו באמבולנס מד"א לבית החולים".

חיזבאללה שיגר מטח של כעשר רקטות לעבר אזור צומת גולני. רקטה אחת פגעה פגיעה ישירה בבית ביישוב גבעת אבני. דיירי הבית שהו במרחב מוגן ויצאו מהמבנה ללא פגע. זוהו נפילות גם באזור צומת עמיעד, בשטח פתוח, ובצפון הכנרת. מטח נוסף, של כעשרים רקטות, שוגר מדרום לבנון לעבר העיר צפת. לא דווח על נפגעים.

צה"ל עדכן בצהריים כי מאז שעות הבוקר הותקפו כ-300 מטרות של חיזבאללה בדרום לבנון. התקשורת הערבית דיווחה על לפחות ארבעה הרוגים בסיכול ממוקד באזור צידון.

קבלו את כל ספרי אפרת ברזל במתנה. הצטרפו כמנויים שנתיים בעולם הילדים, ומארז הספרים יישלח אליכם הביתה במתנה וללא הגרלה + חודשיים חינם :) לחצו כאן להצטרפות >>>
תגיות:לבנוןמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה