חדשות בארץ

קריאה דרמטית של צה"ל לתושבי עומק לבנון: פנו את בתיכם

דובר צה"ל מסר הצהרה יוצאת דופן, במהלכה קרא לתושבי אזור הבקעא בעומק לבנון לעזוב את בתיהם: "למען ביטחונכם, התרחקו קילומטר מבתיכם". החל גל תקיפה שלישי בלבנון

תקיפה בדרום לבנון: צילום: דוד כהן/פלאש90)תקיפה בדרום לבנון: צילום: דוד כהן/פלאש90)
אא

דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי מסר אחר הצהריים (שני) הצהרה לתקשורת, במהלכה קרא באופן חריג לתושבי מרחב הבקעא בעומק לבנון לעזוב את בתיהם. לתושבים ניתנו שעתיים לצאת מהבתים, והם הונחו להתרחק למרחק של לפחות קילומטר מהבית.

ההודעה באה על רקע גל תקיפות שלישי שבו פתח צה"ל בצהריים בדרום לבנון. התקיפות יתרחבו בהמשך צפונה, לאזור הנחשב כשטח האחסון הרחב ביותר של טילי חיזבאללה.

"זו אזהרה ממוקדת לתושבי הכפרים בבקעא - תתרחקו מיד למען בטחונכם", אמר הגרי. "לא נאפשר לחיזבאללה לשגר את האמצעים האסטרטגיים האלה לשטחנו".

מאז שעות הבוקר תקף צה"ל כ-300 מטרות בדרום לבנון. התקשורת המקומית דיווחה על עשרות אלפים שעזבו את בתיהם בדרום לבנון ונעים צפונה לכיוון ביירות.

דובר צה"ל הוסיף: "יש לנו יש תוכנית מלאה. היום מממשים מבצע אווירי נרחב מאוד. נעשה בשביל החזרת תושבינו לבתיהם בביטחון כל שצריך. בקרוב נתקוף בעומק בקעת הלבנון, שם מאוחסנים נכסים אסטרטגיים של חיזבאללה, בתוך ריכוזי אוכלוסייה. המראות שרואים כעת בדרום לבנון הם פיצוצי אמל"ח של חיזבאללה שמתפוצצים בתוך בתים. בכל בית שאנחנו תוקפים - יש רקטות, כטב"מים, טילים, שהיו מיועדים להרוג אזרחים ישראליים".

(קרדיט: דובר צה"ל)
קבלו את כל ספרי אפרת ברזל במתנה. הצטרפו כמנויים שנתיים בעולם הילדים, ומארז הספרים יישלח אליכם הביתה במתנה וללא הגרלה + חודשיים חינם :) לחצו כאן להצטרפות >>>
תגיות:לבנוןמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה