חדשות בארץ

דיווח לבנוני: "תקיפות עצימות של צה"ל, הוטל עלינו סגר"

צה"ל תקף תשתיות של חיזבאללה, כולל בפאתי שדה התעופה הבינלאומי בביירות. לאחר ההשתלטות של צה"ל על רשת הקשר בשדה התעופה, בלבנון טוענים שהמדינה תחת סגר

מטוס שהשתתף בחיסולו של נסראללה (צילום: דובר צה"ל)מטוס שהשתתף בחיסולו של נסראללה (צילום: דובר צה"ל)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

דובר צה"ל עדכן בצהריים (ראשון) כי חיל האוויר השמיד בלבנון משגרים שכוונו לשטח מדינת ישראל, מבנים צבאיים ומבנים שאוחסנו בהם אמצעי לחימה. בסך הכל הותקפו היום עשרות מטרות בלבנון.

התקשורת הלבנונית דיווחה כי תקיפות צה"ל עצימות, וכי נפגעו גם דחפורים בגבול לבנון – סוריה, שעסקו בשיקום גשרים ומעברי גבול. כזכור, צה"ל תקף במהלך השבוע האחרון שורה של גשרים וכבישים בגבול הלבנוני עם סוריה, על מנת לנתק את דרכי האספקה של חיזבאללה.

בנוסף, הלבנונים דיווחו כי ספינות חיל הים ומטוסי קרב של צה"ל פועלים מול חופי לבנון עם דגש על ביירות, ומעל שדה התעופה הבינלאומי. הלבנונים טוענים כי למעשה הצבא הישראלי הטיל סגר על המדינה.

אתמול השתלט צה"ל על רשת הקשר בשדה התעופה בבירת לבנון, והזהיר מטוס איראני שלא לנחות. המטוס חזר על עקבותיו. המטרה היא למנוע מאיראן להמשיך לספק אמצעי לחימה לחיזבאללה. בנוסף הותקפו מחסני אמצעי לחימה בסמוך לשדה התעופה. בישראל הדגישו כי התנועה האזרחית בשדה מתנהלת כסדרה.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:לבנוןמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה