חדשות בארץ

דיווח צרפתי: "חפרפרת איראנית" סייעה לחסל את נסראללה

התקשורת הצרפתית דיווחה כי איראן ולבנון חוקרות אפשרות שאישיות איראנית היא שסייעה לישראל לחסל את מנהיג החיזבאללה. בלבנון מכחישים, באיראן אישרו את הדיווח

דגלי איראן וחיזבאללה (צילום: shutterstock)דגלי איראן וחיזבאללה (צילום: shutterstock)
אא

העיתון הצרפתי "לה פריזיאן" דיווח היום (ראשון) שישראל הפעילה מרגל בלבנון, איראני במוצאו, שהעביר את המידע הנדרש שאישר כי חסן נסראללה הגיע לבונקר ברובע הדאחייה, מה שהוביל לחיסולו.

על פי הדיווח, התקיפה יצאה אל הפועל לאחר שאותו מרגל העביר מידע שיש חשש שנסראללה יעזוב את הבונקר למקום מסתור אחר. אותה "חפרפרת איראנית" היא שהעבירה לישראל בתקופה האחרונה את כל המידע הדרוש על תנועותיו של חסן נסראללה.

ב"ניו יורק טיימס" דווח בנוסף כי מיקומו של נסראללה היה ידוע להנהגה הישראלית כבר חודשים. גם בדיווח הזה צוין כי נסראללה עתיד היה לעזוב את הבונקר, ולהסתתר במקום מסתור חדש, שהוכן עבורו מחשש שיחוסל.

שני הדיווחים הוכחשו על ידי ממשלת לבנון, שציינה כי מדובר בפייק ניוז. אלא שהתקשורת האיראנית לא הכחישה את הדיווח, וציינה כי המידע לפיו אישיות איראנית סייע לישראל אכן נמצא בבדיקה.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:חיזבאללהחסן נסראללה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה