חדשות בארץ

צה"ל: הבונקר של נסראללה שכן ליד בית ספר, 20 בכירי חיזבאללה חוסלו בתקיפה

דובר צה"ל התיר לפרסום פרטים נוספים על התקיפה שלשום, במהלכה חוסל מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה. הבונקר שכן בסמוך לבית ספר של האו"ם, בלב בנייני מגורים

המטוסים שהשתתפו בתקיפת הבונקר של נסראללה (צילום: דובר צה"ל)המטוסים שהשתתפו בתקיפת הבונקר של נסראללה (צילום: דובר צה"ל)
אא

דובר צה"ל התיר היום (ראשון) לפרסום פרטים נוספים על התקיפה שלשום, במהלכה חוסל מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה. בתוך כך, חיזבאללה אישר כי גופתו של נסראללה אותרה והוצאה מן ההריסות, כמו גם גופתו של עלי כרכי, מפקד החזית הדרומית, ומ"מ רמטכ"ל החיזבאללה, שחוסל באותה תקיפה.

על פי צה"ל, יחד עם נסראללה וכרכי חוסלו למעלה מ-20 מחבלים נוספים, בדרגות שונות, אשר התכנסו במפקדה התת-קרקעית בביירות, מתחת לבניין אזרחי – ומשם ניהלו, תכננו, הובילו ופיקדו על הלחימה נגד מדינת ישראל.

בין הבכירים שחוסלו: איברהים חסין ג׳ז׳יני - ראש יחידת האבטחה של נסראללה; סמיר תופיק דיב - יועצו של נסראללה לאורך שנים רבות בין היתר לעינייני טרור; עבד אלאמיר מחמד סבליני - אחראי על בניין הכוח של חיזבאללה ועלי נאא׳ף איוב - אחראי על ניהול האש בחיזבאללה.

איברהים חסין ג'זיני וסמיר תופיק דיב היו מהאנשים הקרובים ביותר לנסראללה. בשל קרבתם אליו, היוו מוקד ידע משמעותי בכל הנוגע לתפקודו השוטף של ארגון הטרור ושל נסראללה בפרט. בצה"ל ציינו כי "המחבלים התכנסו בלב ביירות במפקדה המרכזית, מתחת לבניינים אזרחיים ובסמוך לבתי ספר של האו"ם".

כזכור, את התקיפה ביצעו מטוסי טייסת 69, שהטילו 83 פצצות, מרביתן חודרות בונקר, השוקלות כטון כל אחת.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:מלחמת חרבות ברזלחסן נסראללה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה