חדשות בארץ

תקיפות רבות בדאחיה בביירות, חוסל מפקד יחידה בחיזבאללה

צה"ל ביצע אחר הצהריים שורה של תקיפות במעוז החיזבאללה בבירת לבנון, וחיסל מפקד בארגון הטרור. התקשורת הלבנונית דיווחה כי אחד היעדים בתקיפות הוא אבו עלי ראצא, היחיד שנותר בחיים ממטכ"ל החיזבאללה

תקיפה בדרום לבנון (צילום: דוד כהן, פלאש 90)תקיפה בדרום לבנון (צילום: דוד כהן, פלאש 90)
אא

צה"ל ביצע אחר הצהריים והערב (ראשון) מספר תקיפות ברובע הדאחיה בביירות. התקשורת הלבנונית דיווחה כי באחת התקיפות נעשה ניסיון לחסל את אבו עלי רצ'א, מפקד יחידת באדר, השריד האחרון ממטכ"ל החיזבאללה שחבריו חוסלו בעשרת הימים האחרונים. על פי הדיווח, ניסיון החיסול לא צלח.

דובר צה"ל עדכן כי באחת התקיפות חוסל מפקד יחידה 1600 (יחידת "אל-האדי") של חיזבאללה, שאחראית בין היתר על ייצור חומרים שונים שמשמשים לטילים, רקטות ולפיתוח אמל"ח. מרכזי היחידה ממוקמים בין אזרחים ובשכונות מגורים, ויש לה מחנות גם בדאחייה של ביירות.

רשת "אל-מיאדין" הלבנונית, המזוהה עם חיזבאללה, דיווחה על שתי תקיפות גם בצפון אל-הרמל, באזור אל-בקעא שבגבול בין לבנון לסוריה. בלבנון דיווחו על תקיפות חגורת אש באזור בעיר בעלבכ שבעומק המדינה, בבקעת הלבנון.

רשת רויטרס דיווחה כי בתקיפה בבעל בכ חוסל בכיר בארגון הטרור ג'מעה איסלאמיה, מוחמד דחרוג', המשתייך לאסכולה של האחים המוסלמים.

דובר צה"ל הוסיף כי מטוסי קרב תקפו בהכוונת פיקוד הצפון כ-45 מטרות טרור של חיזבאללה במרחב הכפר כפרא שבדרום לבנון. בין המטרות שהותקפו, מחסני אמצעי לחימה ותשתיות טרור של הארגון.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:לבנוןמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה