חדשות בארץ

הכנה לתמרון קרקעי: כוחות צה"ל ערכו פשיטות ממוקדות בתוך לבנון

דיווח בארה"ב ציין כי כוחות מיוחדים של צה"ל ביצעו בחודשים האחרונים, וגם בעת האחרונה, פעולות קרקעיות בשטח לבנון, לצורך איסוף מודיעין. סגן מזכ"ל החיזבאללה, נעים קאסם: "ערוכים לפעולה קרקעית ישראלית"

כוחות בתרגיל המדמה תמרון בלבנון, השבוע (צילום: דובר צה"ל)כוחות בתרגיל המדמה תמרון בלבנון, השבוע (צילום: דובר צה"ל)
אא

ב"וול סטריט ג'ורנל" האמריקני דווח היום (שני) כי כוחות צה"ל ביצעו באחרונה "פשיטות" קרקעיות בדרום לבנון, כדי לאסוף מודיעין ולהיערך לפעולה קרקעית.

על פי הדיווח, את הפעולות ביצעו יחידות מובחרות של צה"ל, שנכנסו למנהרות חיזבאללה לאורך גבול לבנון ולמקומות נוספים על פני הקרקע.

אתמול דיווחה רשת ABC האמריקנית כי ישנה אפשרות שצה"ל יתחיל בקרוב בפעולות קרקעיות שונות בתוך לבנון, במטרה להוציא מכלל שימוש עמדות חיזבאללה, שנמצאות על הגבול עם ישראל.

כזכור, בסוף השבוע התייחס הרמטכ"ל רא"ל הרצי הלוי לאפשרות שצה"ל יפעל בלבנון לא רק מן האוויר. הלוי אמר בין היתר בשיחה עם חיילים בגבול הצפון: "אנחנו מכינים את המהלך. המטרה היא מטרה מאוד ברורה - להחזיר את תושבי הצפון הביתה. המשמעות היא שהנעליים הצבאיות שלכם, מגפי התמרון, נכנסות לתוך שטח האויב, נכנסות לכפר שחיזבאללה הכין אותו כמוצב צבאי גדול, עם תת-קרקע, עם נקודות שהות, עם מקפצות לזנק לתוך השטח שלנו ולבצע התקפה על אזרחים ישראלים".

סגן מזכ"ל החיזבאללה, נעים קאסם, פרסם היום התייחסות לתקיפות צה"ל וחיסול בכירי חיזבאללה. בשידור ברשת "אל מנאר" אמר קאסם: "אם ישראל חושבת שתשיג את מטרותיה, היא הוזה. ישראל תוקפת אדמות לבנון ואזרחים בתמיכתה של אמריקה. הדרך בחסות סייד נסראללה נמשכת, וחיזבאללה ממשיך במטרותיו. כל מה שעברנו מבחינת הביפרים, המפקדים והמפקד הגדול, היה מטלטל צבאות, אבל המשכנו וממשיכים בהקרבה. ההתנגדות האסלאמית תמשיך בתמיכתה בעזה ובהגנה על לבנון ואזרחיה. אנחנו מוכנים אם ישראל תחליט להיכנס דרך הקרקע. הכוחות שלנו מוכנים ללחימה קרקעית".

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:לבנוןמלחמת חרבות ברזלחיזבאללה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה