חדשות בארץ

גלנט רומז לפעולה קרקעית? "השלב הבא במלחמה נגד חיזבאללה יתחיל בקרוב"

שר הביטחון יואב גלנט קיים הערכת מצב עם ראשי הרשויות בצפון, ואמר להם שהפעולה הבאה תקרב את החזרת התושבים בביטחון לבתיהם. בארה"ב דווח שישראל מתקרבת לתמרון קרקעי בדרום לבנון

תגבור כוחות בצפון (צילום: דוד כהן, פלאש 90)תגבור כוחות בצפון (צילום: דוד כהן, פלאש 90)
אא

העיתון "וושינגטון פוסט" דיווח הערב (שני) כי "ישראל הודיעה לארה"ב כי בכוונתה להתחיל בקרוב בפעולה קרקעית מוגבלת בלבנון". על פי הדיווח, הפעולה עשויה להתחיל באופן מיידי".

שר הביטחון יואב גלנט קיים היום מפגש עם ראשי המועצות בפורום קו העימות וגם אם לא התייחס לכך ישירות, יש שרואים בדבריו רמז לבאות.

גלנט אמר בפגישה: "השלב הבא במלחמה נגד חיזבאללה יתחיל בקרוב. הוא יהווה גורם משמעותי בשינוי המצב הביטחוני, ויאפשר לנו להשלים את החלק החשוב במטרות המלחמה: החזרת התושבים לבתיהם".

בדיון השתתפו גם שר הפנים משה ארבל ומפקד פיקוד העורף האלוף רפי מילוא. גלנט הדגיש בפני ראשי המועצות כי יפעל לטיפול בפערי הביטחון והמיגון הקיימים במועצות.

שר הביטחון אמר בסיום הדיון: "לפני חודש הבהרתי בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים, שצריך לקבוע מטרת מלחמה נוספת וזה להחזיר את תושבי הצפון לבתיהם. הפעולה שמתבצעת עכשיו היא למעשה חלק מהיישום של העניין הזה, ככה נראית העברה של מרכז כובד – חיסול נסראללה, חיסול הטילים, הרקטות, פגיעה בבכירים, והדבר הזה נשען על הצלחות מודיעיניות ומבצעיות מרשימות מאוד"..

"הגעתי לכאן, לפגישה, מהגבול ממש, ממעבר עם הכוחות, עם המפקדים על תוכניות ועל אפשרויות לפעולה מסוגים שונים".

דיווח בארה"ב: איראן מעבירה כוחות לסוריה ולבנון, ארה"ב נערכת להגנה על ישראל

רשת בלומברג דיווחה היום כי אלפי לוחמים איראניים הועברו מעיראק לסוריה בחודשיים האחרונים. במקביל, גורמים בסוריה דיווחו על הרחבה משמעותית של תשתיות חיזבאללה בשטח הסורי.

בתוך כך, ה-CNN דיווחה כי ממשל ביידן הביע דאגה מהמצב בגבול הצפון. ארה"ב חוששת מהתקפה איראנית קרובה, ועל כן, היא פועלת בשיתוף פעולה הדוק עם ישראל להכנת מערכות הגנה משותפות. הפנטגון, מצדו, הצהיר כי ינקוט "בכל האמצעים הדרושים" להגנה על כוחות ואינטרסים אמריקניים באזור.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:איראןמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה