חדשות בארץ

נתניהו במסר לעם האיראני: "ישראל עומדת לצדכם, לילדים שלכם מגיע יותר טוב"

ראש הממשלה פרסם הצהרה הפונה לעם האיראני, בצל האיום שהשמיעו מנהיגי איראן לפגוע בישראל. "המשטר שלכם מבזבז מיליארדי דולרים על מלחמות חסרות תועלת, במקום לשפר את חייכם"

נתניהו (צילום: חיים גולדברג, פלאש 90)נתניהו (צילום: חיים גולדברג, פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם היום (שני) פנה דרך התקשורת ישירות לעם האיראני, בצל האיומים של משטר האייתולות לצאת במתקפה נגד ישראל. יש לציין כי במספר מקומות באיראן, כמו בקרב גולים איראניים במערב, תועדו גילוי שמחה בעקבות חיסולו של חסן נסראללה על ידי ישראל.

ראש הממשלה פתח ואמר: "אני מדבר הרבה על מנהיגי איראן. עם זאת, ברגע מרכזי זה, אני רוצה לפנות אליכם - לעם האיראני. אני רוצה לעשות זאת ישירות, בלי פילטרים, בלי מתווכים. כל יום אתם רואים משטר שמכניע אתכם, נואם נאומי אש על הגנה על לבנון, הגנה על עזה. אבל בכל יום, המשטר הזה גורר את האזור שלנו עמוק יותר לתוך החושך, ולתוך מלחמה".

"כל יום מחסלים את הבובות שלהם. תשאלו את מוחמד דף, את נסראללה. אין מקום במזרח התיכון שישראל לא יכולה להגיע אליו. אין מקום שלא נלך כדי להגן על עמנו ולהגן על המדינה שלנו. עם כל רגע שעובר, המשטר מקרב אתכם - העם הפרסי האציל - אל התהום. הרוב המכריע של האיראנים יודע שלמשטרם לא אכפת מהם אפילו. אם היה אכפת לו, הוא היה מפסיק לבזבז מיליארדי דולרים על מלחמות חסרות תועלת ברחבי המזרח התיכון, ומתחיל לשפר את חייכם".

נתניהו הוסיף: "תארו לעצמכם אם כל הכסף העצום שהמשטר בזבז על נשק גרעיני ומלחמות חוץ היה מושקע בחינוך של ילדיכם, בשיפור שירותי הבריאות שלכם, בבניית התשתית של האומה שלכם, מים, ביוב, כל שאר הדברים שאתם צריכים. דמיינו את זה. אבל אתם יודעים דבר אחד פשוט - לרודנים של איראן לא אכפת מהעתיד שלכם. אבל לכם כן".

"כשאיראן תהיה סוף סוף חופשית, והרגע הזה יגיע הרבה יותר מהר ממה שאנשים חושבים, הכל יהיה אחרת. שני העמים העתיקים שלנו, העם היהודי והעם הפרסי, יהיו סוף סוף בשלום. שתי המדינות שלנו, ישראל ואיראן, יהיו בשלום. בבוא היום, רשת הטרור שהמשטר בנה בחמש יבשות תפשוט רגל, תפורק. איראן תשגשג כמו שלא היה מעולם".

"תהיה השקעה גלובלית, תיירות מסיבית, חדשנות טכנולוגית מבריקה המבוססת על הכישרונות האדירים שקיימים בתוך איראן. האם זה לא נשמע טוב יותר מעוני אינסופי, דיכוי ומלחמה? מקום ועד אספהן, משיראז ועד תבריז, יש עשרות מיליוני אנשים טובים והגונים עם אלפי שנות היסטוריה מאחוריהם ועתיד מזהיר לפניהם. אל תתנו לקבוצה קטנה של תיאוקרטים קנאים לרסק את תקוותיכם וחלומותיכם. מגיע לכם יותר טוב. לילדים שלכם מגיע יותר טוב. לכל העולם מגיע יותר טוב".

לסיום אמר ראש הממשלה: "אני יודע שאתם לא תומכים ברוצחים של חמאס וחיזבאללה, אבל המנהיגים שלכם כן. מגיע לכם יותר. העם באיראן צריך לדעת - ישראל עומדת לצידכם. שנדע יחד עתיד של שגשוג ושלום".

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:בנימין נתניהואיראן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה