חדשות בארץ

"זכות לעשות היסטוריה": אוגדה 98 פועלת בדרום לבנון

סגן-אלוף ע', מפקד יחידת אגוז, בתדריך ללוחמים לפני הכניסה לתמרון הקרקעי בלבנון: "יש לנו זכות גדולה לכתוב את ההיסטוריה כמו שעשינו בעזה"

(צילום: דובר צה"ל)(צילום: דובר צה"ל)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

דובר צה"ל פרסם הבוקר (שלישי) תיעוד מההכנות האחרונות של כוחות אוגדה 98 לפני הכניסה אמש לתמרון הקרקעי בדרום לבנון.

"לוחמי אוגדה 98 - ובהם לוחמי עוצבת הקומנדו, הצנחנים, והשריון של חטיבה 7 - נערכו בשבועות האחרונים לפעולה קרקעית בדרום לבנון שהחלה אמש, במהלכם אישרו תוכניות והתאמנו בגזרה הצפונית", נמסר מדובר צה"ל. "לאחר חודשי תמרון רבים ברצועת עזה בה צברו לוחמי האוגדה מיומנויות וניסיון מבצעי, עלו צפונה וכעת נמצאים בתמרון בגזרה הצפונית לאחר ביצוע ההתאמות הנדרשות ללחימה בלבנון".

בתדריך ללוחמים לפני הכניסה לשטח לבנון, אמר סגן-אלוף ע', מפקד יחידת אגוז: "יש לנו זכות גדולה לכתוב את ההיסטוריה, כמו שעשינו בעזה - כאן בצפון. התחלנו את זה במבצעים בחתימה נמוכה, והיום אנחנו הולכים להיכנס לתמרון יותר משמעותי ולהחזיר את תושבי הצפון בביטחון לבתים שלהם. זה עניין מהותי, כי מאז 2006 לא תמרנו בלבנון. אני סומך עליכם, אני גאה בכם, גאה להילחם עם היחידה הזו ולהוביל אותה".

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:לבנוןחיזבאללהצה"לחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה