חדשות בארץ

צה"ל תקף בביירות, המטרה: בכירי ארגוני טרור; פצוע קל מירי רקטות אל העמקים

חיל האוויר תקף שני מבנים ברובע הדאחייה ועל פי מקורות לבנוניים היה ניסיון לחסל מפקד מיליציה איראנית. חיזבאללה שיגר רקטות אל מרחב גולני, ישראלי נפצע קל ביישוב סמוך

זירת נפילה בצפון זירת נפילה בצפון
אא

דובר צה"ל מסר הערב (שלישי) כי חיל האוויר ביצע תקיפה ממוקדת ברובע הדאחייה בביירות. בלבנון דווח כי יעדי התקיפה היו שייח סלאח, אחראי העברות אמל"ח מסוריה ללבנון עבור חיזבאללה, וד'ו אלפקאר, מפקד "דיוויזיית האימאם חוסיין", מיליציה שמשויכת לאיראן ושוכנת בלבנון. לפי הדיווחים, תקיפת צה"ל בביירות בוצעה באזור אל-ג'נאח שבדאחייה.

דובר צה"ל עדכן מאוחר יותר כי צה"ל אכן חיסל את אלפקאר, במקביל לחיסולו של המחבל מחמד ג׳עפר קציר, מפקד היחידה להעברת אמצעי לחימה מאיראן ושלוחותיה לחיזבאללה בלבנון (יחידה 4400), אותו חיסל צה"ל מוקדם יותר היום.

חיזבאללה שיגר הערב רקטות לעבר מרחב צומת גולני, ונשמעו אזעקות ביישובי העמקים. מד"א עדכן כי כתוצאה מנפילה ביישוב גבעת אבני, נפצע ישראלי בן 75 באורח קל, לאחר שזכוכיות התנפצו בקרבתו. בהמשך שוגרו רקטות אל עבר אזור השרון והשומרון המערבי.

פראמדיק מד"א יוסי חלבי סיפר: "במהלך הסריקות הבחנו בבית שחלונות שלו היו מנופצים. בבית היה גבר כבן 75 שנפגע באורח קל ביותר בגפיים משברי הזכוכית. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני במקום, לעצירת דימומים, והוא לא נזקק להמשך טיפול ופינוי לבית החולים".

4 חטיבות מילואים גויסו לטובת הפעילות בצפון

יומיים לאחר גיוסן של שתי חטיבות חי"ר במילואים לטובת הפעילות בצפון, חטיבות עציוני והנח"ל הצפונית, צה"ל אישר כי היום גויסו ארבע חטיבות נוספות, ממספר חילות. לדברי דובר צה"ל, "גיוסן תאפשר את המשך מאמץ הלחימה מול חיזבאללה, והשגת מטרות המלחמה, בהן השבת תושבי הצפון בבטחה לבתיהם".

תת אלוף דניאל הגרי הוסיף, בהתייחסו לאורך הפעילות הקרקעית בלבנון, כי "אנחנו שואפים לעשות את זה מהר ויסודי, ומרחיבים את היקף ההשמדה והנטרול. לא נחשוף איפה וכמה זמן נפעל. מדינת ישראל הסבירה כי להתקפות של חיזבאללה יהיו השלכות. אף מדינה ריבונית לא תשלים עם נוכחות של ארגון רצחני בגבולה".

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:לבנוןמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה