סלבס בהתחזקות

הזמרת חושפת: "אני מתחזקת בדת, שומרת שבת מתוך שמחה"

אודיה אזולאי משתפת על התחזקותה באמונה, ועל שילוב המוזיקה בחייה הרוחניים: "כותבות לי באופן קבוע שהשירים שלי מחזקים בעבודת השם ועושים הרהורי תשובה"

בקטן: אודיה אזולאי (צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של אודיה), צילום תמונת רקע: shutterstockבקטן: אודיה אזולאי (צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של אודיה), צילום תמונת רקע: shutterstock
אא

הזמרת אודיה אזולאי סיפרה בפתיחות לפודקאסט של ישראלה על החיבור העמוק שלה לדת. "אני מתחזקת בדת. האמונה שלי היא ודאית. אני יודעת שיש בורא לעולם. אני מאמינה בתורה וכל מה שכתוב הוא אמת. אני מתפללת ושומרת את השבתות והחגים ועושה את מה שאני עושה מתוך שמחה", אמרה הזמרת. לדבריה, המוזיקה מהווה חלק בלתי נפרד מחייה, והיא מקבלת פידבקים רבים על כך שהשירים שלה מחזקים אנשים בעבודת השם ומעוררים הרהורי תשובה. "המוזיקה זורמת לי בדם, זה לא משהו שאני יכולה לוותר עליו באף שלב בחיים. מנגד אני יכולה להגיד שכותבות לי באופן קבוע שהשירים שלי מחזקים בעבודת השם ועושים הרהורי תשובה”, הוסיפה.

אודיה חשפה שבעבר היא התרחקה מהדת, אך לפני כשנתיים חשה ריקנות בחייה והחליטה לשוב ולהתחזק. "הרגשתי שאין לי נשמה, והחלטתי לחזור לשמור שבת", סיפרה על הרגע שבו חזרה למסורת. היא הודתה כי היו לה עליות וירידות בתהליך, ובפרט התמודדה עם סוגיית הצניעות. "אני עושה את מה שאני מרגישה איתו טוב, ולא מתוך צער".

בראיון נוסף לעיתון "לאשה" שפורסם באתר YNET, שיתפה אודיה כי היא שואפת להגיע לצניעות מלאה. "אני מסתכלת בקנאה על תלמידות אולפנה עם חצאיות ארוכות. אני בדרך לשם", היא מוסיפה.

לגבי חיי הזוגיות שלה, הדגישה אודיה שהיא מחפשת בן זוג ירא שמיים. "אין סיכוי שאצא עם אתאיסט או גוי. אם אכיר מישהו שהקריירה שלי לא תמצא חן בעיניו, נדבר ונמצא את עמק השווה".

תגיות:שמירת שבתאודיה אזולאי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה