חדשות בארץ

הקטארים טוענים: "סינוואר נעלם, מתקשר עם דף ועט בלבד"

בפגישה חשאית שנערכה השבוע, הנציגים הקטארים הסבירו למשפחות החטופים כי "המנהיג מתקשר באמצעות אמצעים פרימיטיביים". המשפחות הביעו ספק לגבי הדברים

יחיא סינואר (צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90)יחיא סינואר (צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90)
אא

בפגישה חשאית שנערכה השבוע עם משפחות החטופים, נציגים קטארים המעורבים במשא ומתן לשחרור החטופים חשפו כי מנהיג חמאס, יחיא סינוואר, נעלם ולא יצר איתם קשר בתקופה האחרונה. לדבריהם, שנחשפו בחדשות 12, סינוואר הפסיק להשתמש בטלפונים עקב חשש מחיסולים ממוקדים, וכעת מתקשר באמצעות "אמצעים פרימיטיביים כמו דף ועט, מה שמקשה מאוד על המגעים".

הקטארים ציינו בפני המשפחות כי הם סבורים שסינוואר נמצא בקרבת החטופים, למרות היעלמותו. בנוסף, הדגישו שאין בידיהם מידע שמצביע על מותו של מנהיג חמאס. קרובי המשפחות הביעו ספק ביחס לדברים הללו, וזאת לאור הידוק הקשרים בין קטאר לחמאס לאורך השנים.

בפגישה נכח שרון שרעבי, אחיהם של יוסי ז"ל, שנרצח בשבי, ושל אלי שעדיין מוחזק בחיים. שרעבי פנה אל הנציגים הקטארים וטען: "הדם של המשפחות שלנו על הידיים שלכם, כי אתם העברתם כסף למחבלים. אבל אתם גם יכולים לנסות להציל את החטופים".

גורמים המעורים במגעים הדגישו כי מדיניות החיסולים הישראלית שינתה את התמונה. "החיסולים הרעו את הסיכוי לעסקה. הנייה חוסל, עכשיו יש את ח'אלד משעל, והוא קשה יותר מכולם", ציינו הקטארים בפני המשפחות.

המשפחות המשיכו בפגישות עם גורמים בכירים נוספים, ביניהם נציגים אמריקנים ובריטים, זאת במטרה לקדם את המגעים.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:יחיא סינווארמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה