חדשות בארץ

הותר לפרסום: ויקטור שמשון גרין הוא הנרצח השביעי בפיגוע ביפו

ויקטור שמשון גרין, בן 33, נרצח בפיגוע שארע ביפו בשבוע שעבר. הוא היה מוכר כדר רחוב, אך התגורר באחרונה במעון "גגון" בעיר. המחבל שנפצע ונעצר הועבר לשירות בתי הסוהר

זירת הפיגוע ביפו (צילום: איתי רון, פלאש 90)זירת הפיגוע ביפו (צילום: איתי רון, פלאש 90)
אא

הותר היום (ראשון) לפרסום כי הנרצח השביעי בפיגוע שארע ביפו ביום שלישי שעבר הוא ויקטור שמשון גרין, בן 33. הוא היה מוכר כדר רחוב אך התגורר באחרונה במעון "גגון" ביפו.

בשבוע שעבר הותרו לפרסום שמותיהם של ששת הנרצחים הנוספים: ענבר שגב ויגדר, בת 33 מיפו; שחר גולדמן, בת 30 מלוד; רויטל ברונשטיין בת 24 מבת ים; איליה נוזאדזה, אזרח גיאורגיה בן 42; נדיה סוקולנקו בת 40 מיפו ויונאס קרוסיס בן 26 מירושלים.

בפיגוע נפצעו בסך הכל 16 בני אדם. דובר צה"ל אישר כי בין הפצועים גם חיילת צה"ל, שמצבה מוגדר קשה אך יציב.

השב"כ והמשטרה ממשיכים בחקירת נסיבות הפיגוע, ומנסים לברר מי סייע למחבלים להיכנס לישראל מחברון. כמו כן, נבדק האם שהו ביפו שעות לפני הפיגוע או ששהוט בעיר יותר מיממה וקיבלו מקום מסתור.

ההערכה היא שהמחבלים חטפו נשק מחייל והחלו במסע ההרג כאשר הם נכנסים לקרון של הרכבת הקלה אשר עצרה בתחנה וביצעו ירי לעבר הנוסעים. לאחר מכן המשיכו רגלית על שדרות ירושלים, תוך שהם פוגעים בעוברי אורח, עד שנוטרלו על ידי סיירי סל"ע של עיריית ת"א-יפו ואזרחים חמושים שהיו במקום.

אחד המחבלים, מחמד מסק בן 19, חוסל והשני, אחמד אל-היימוני, בן 25, נפצע קשה ונלקח לטיפול ולמעצר. בתום טיפול ראשוני הועבר לידי אנשי שירות בתי הסוהר. שני המחבלים כאמור תושבי חברון, ללא מעצרים קודמים. אחד מהם מוכר כמי שהיה מעורב בהפרות סדר.

קבלו את כל ספרי אפרת ברזל במתנה. הצטרפו כמנויים שנתיים בעולם הילדים, ומארז הספרים יישלח אליכם הביתה במתנה וללא הגרלה + חודשיים חינם :) לחצו כאן להצטרפות >>>
תגיות:משטרת ישראלפיגוע טרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה