חדשות בארץ

דרום לבנון: חוסל מחבל שפיקד על הירי ממנו נהרגו ברק איילון ואימו מירה

צה"ל חיסל מפקד פלוגה בחיזבאללה, שפיקד על מרחב כפר כילא והיה אחראי לירי הנ"ט לכפר יובל. מהירי נרצחו ברק איילון ואימו מירה. בעזה מתרחבת הפעולה בצפון הרצועה ולקראת מחר תוגברו כוחות בעוטף

כוחות בגבול הצפון (צילום: דובר צה"ל)כוחות בגבול הצפון (צילום: דובר צה"ל)
אא

דובר צה"ל עדכן היום (ראשון) כי מטוסי קרב של חיל האוויר חיסלו, בהכוונת פיקוד הצפון, את המחבל חצ'ר עלי טויל, מפקד פלוגה במרחב כפר כילא בחיזבאללה.

חצ'ר פעל יחד עם המחבלים מחמד חידר וחסן נט'יר אלרשעיני, שחוסלו גם כן בתחילת השבוע. המחבלים היו אחראיים על ירי הנ"ט לכפר יובל בתאריך ה-14 בינואר 2024, כתוצאה ממנו נהרגו רס"ל (מיל׳) ברק איילון, לוחם הגנת יישוב בחטמ"ר 769 ואימו מירה איילון.

חצ'ר אחראי על מאות שיגורי תמ"ס ונ"ט לעבר אצבע הגליל ומטולה בפרט. חיסול זה מצטרף לחיסולו שלשום של ח'דר אלשהאביה, שפיקד על מרחב הר דב בחיזבאללה. ח'דר היה אחראי על ירי הטילים לעבר מג׳דל שמס בחודש יולי, בו נרצחו 12 ילדים.

בדרום, צה"ל הרחיב את הפעולה ההתקפית בצפון הרצועה, לצד הפעילות במרכזה ובדרומה. על פי צה"ל, נרשמו עד כה הרבה סיכולים ופגיעה במחבלים. בצל החשש שמחר ינסו מחבלי חמאס וג'יהאד להוציא אל הפועל מתקפה, לציון השביעי באוקטובר, פיקוד הדרום תגבר כוחות לאורך העוטף.

אוגדת עזה תוגברה במספר פלוגות לוחמים, והכוחות פרוסים בהגנה על היישובים ובמרחב הגבול. לצד תגבור הכוחות בהגנה פועלות בעזה שלוש אוגדות הממשיכות בפעילות מבצעית להשמדת תשתיות טרור.

כזכור, כוחות אוגדה 162 החלו לפעול במהלך הלילה במרחב ג'באליה, בעקבות מידע מודיעיני מקדים ולאחר הערכת מצב מתמשכת ופעילות הכוחות בשטח, שהעידו על הימצאות מחבלים ותשתיות טרור במרחב, לצד ניסיונות שיקום של תשתיות טרור על ידי חמאס באזור.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:לבנוןצה"למלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה