חדשות בארץ

גלנט בבסיס נבטים: "האיראנים לא גירדו את היכולות של חיל האוויר. שיסתכלו על עזה וביירות"

במהלך ביקור בבסיס נבטים של חיל האוויר, שיגר שר הביטחון מסר לאיראן: "מי שחושב שניסיון פגיעה בנו ירתיע אותנו מלפעול - שיסתכל על עזה וביירות"

גלנט בבסיס נבטים, היום (צילום: אלעד מלכה)גלנט בבסיס נבטים, היום (צילום: אלעד מלכה)
אא

(צילום: שחר יורמן)

שר הביטחון יואב גלנט ביקר היום (ראשון) בבסיס נבטים של חיל האוויר. במהלך הביקור קיבל גלנט סקירה ממפקד הבסיס, תת-אלוף יותם סיגלר, על פעילות הטייסות בזירות הלחימה, ועמד על הגברת המוכנות לקראת אפשרות של פעילות התקפית בזירות נוספות. השר שוחח עם טייסים, צוותי האוויר וצוותי הקרקע, והביע את הערכתו על הפעילות העצימה בשנה האחרונה.

בשיחה עם טייסים ואנשי הצוותים הטכניים, שיגר גלנט מסר לאיראן: "הפעולה של חיל האוויר גם בהגנה, גם בהתקפה, מקנה חיים לאזרחי מדינת ישראל. האיראנים לא גירדו אפילו את היכולות של חיל האוויר, אין אף טייסת שנפגעה, אין אף מטוס שנפגע, אין אף מסלול שלא מאפשר המראה, ואין שום פגיעה ברציפות שלנו".

"מי שחושב שדרך ניסיון לפגוע בישראל הוא ירתיע אותנו מלהגיב, שיסתכל על מה קורה בעזה ועל מה קורה בביירות", הצהיר שר הביטחון. "הדברים הם ברורים מאוד, ולחיל האוויר יש אחריות מאוד משמעותית בתוך העניין הזה". 

"אנחנו חזקים גם בהגנה וגם בהתקפה, ואנחנו נביא את זה לידי ביטוי בדרך שנבחר, בזמן שנבחר, במקום שנבחר והדברים האלה הם עבורנו - ממני ועד לכל מי שנמצא כאן - לא רק אמירה ולא רק כיוון, אלא תוכנית עבודה", הוסיף גלנט. "אתם יודעים מה לעשות, אנחנו יודעים מה לעשות, ובקצה של זה אנחנו נגרום לכך שאנחנו מנצחים במלחמה הזאת, מחזירים את החטופים ומשיבים את תושבי הצפון לבתיהם, כשבמדינת ישראל יש הרתעה משמעותית, והחודש האחרון מבהיר את זה בצורה הטובה ביותר".

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:איראןחיל האוויריואב גלנטחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה