חדשות בארץ

פיגוע בבאר שבע: שוטרת מג"ב נרצחה, 9 נפצעו

הנרצחת, סמ"ש שירה חיה סוסליק, שירתה כסיירת במג"ב דרום. המחבל, ערבי ישראלי תושב הנגב, ירה לעבר ישראליים בתוך התחנה המרכזית בבאר שבע. חיילים חתרו למגע וחיסלו אותו

מהזירה בבאר שבע (צילום: דוברות איחוד הצלה)מהזירה בבאר שבע (צילום: דוברות איחוד הצלה)
אא

שוטרת מג"ב, סמ"ש שירה חיה סוסליק, בת 19, נרצחה בצהריים (ראשון) בפיגוע שבוצע על ידי מחבל חמוש באקדח בתחנה המרכזית בבאר שבע. המחבל, ערבי ישראלי תושב היישוב עוקבי בפזורה שבנגב, חוסל על ידי חיילים שהיו במקום. בן משפחתו של המחבל הרג בשנת 2015, בפיגוע בבאר שבע, את לוחם גולני עומרי לוי הי"ד.

סוסליק הי"ד שירתה כסיירת במג"ב דרום. על פי דובר המשטרה היא נפלה במהלך היתקלות עם המחבל. התגוררה בבאר שבע והותירה אחריה הורים ושלושה אחים.

דובר מד"א עדכן כי "בשעה 14:27 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב על פצועים סמוך לתחנה מרכזית בבאר שבע. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי ל-7 נפגעים, בהם: צעירה כבת 20 במצב מצב אנוש, צעירה כבת 20 במצב בינוני עד קשה עם פצעי ירי בגפיים, 4 בינוני צעירים כבני 20, ואחד במצב קל". בהמשך נקבע מותה של הצעירה, לאחר שמאמצי ההחייאה כשלו.

פראמדיק בכיר במד"א בוריס מנטו סיפר: "הגענו למקום במהירות בכוחות גדולים, ראינו צעירה שוכבת כשהיא מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלה הייתה קריטית ולצערנו נאלצנו לקבוע מותה במקום. במקום הייתה המולה רבה, פצועים נכנסו לחנויות. בסריקה של צוותי מד"א ראינו עוד מספר פצועים, כולם היו בהכרה מלאה וסבלו מפציעות בגופם. הענקנו להם טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים ומתן תרופות לשיכוך כאבים, ופינינו אותם בניידות טיפול נמרץ של מד"א לבתי החולים כשמצבם יציב".

דוברות המרכז הרפואי סורוקה עדכנה כי מצבם של שניים מהפצועים מוגדר קשה, ארבעה במצב בינוני ושניים נוספים במצב קל. בנוסף, טופלו בבית החולים 15 נפגעי דחק.

דובר המשטרה ביקש מהציבור להתרחק מהזירה מאחר והיה קיים חשש להמצאות מסייע של המחבל. על פי המשטרה  "האירוע לא הסתיים. מי שבסביבת התחנה המרכזית – להתרחק". הודעה דומה פרסמה עיריית באר שבע: "תושבות ותושבים יקרים, האירוע באזור התחנה המרכזית בבאר שבע עדיין לא הסתיים! אנחנו מבקשים שלא להגיע למקום ולאפשר לכוחות הבטחון לבצע את עבודתם". בהמשך הוסר החשש.

 

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:משטרת ישראלפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה