חדשות בארץ

4 חודשים לאחר שנפצע: מת מפצעיו לוחם צה"ל רס"ל ניר חדד

רס"ל ניר חדד, לוחם שיריון, נפצע בקרב בציר נצרים בחודש יוני האחרון והיום מת מפצעיו. קצין בגבעתי ושני לוחמים מהנח"ל נפצעו קשה בקרב בצפון הרצועה

אא

הותר לפרסום שמו של חלל צה"ל, רס"ל (במיל') ניר חדד, שמת היום (ראשון) מפצעיו, לאחר שנפצע בחודש יוני האחרון בקרב בציר נצרים.

חדד, בן 28 מפתח תקווה, לוחם גדוד שיריון 129, חטיבה 8, הותיר אחריו רעיה ואחים. הלווייתו תיערך היום בשעה 18:30 בבית העלמין הצבאי סגולה בפתח תקווה.

בכך עולה מספר חללי צה"ל מאז תחילת המלחמה ל-727. הי"ד.

חדד עסק בתחום הכלכלי ושימש יועץ כלכלי למשפחות צעירות. ראש ישיבת ההסדר עתניאל, הרב ראם הכהן, ספד: "ניר התייתם בגיל צעיר יחסית מאביו והגיע לישיבה לאחר ששני האחים שלו גם למדו כאן, והיה אברך בישיבה עד לפני 3 שנים. ניר היה איש תם ופשוט מאוד. היה חשוב לו תמיד ללמוד תוכניות של הלכה פסוקה, להיות תם וישר וירא אלוהים. הוא היה אדם פעיל אבל נעים, מתנהג בנעימות עם כל סובביו ובפשטות יוצאת דופן. אמרתי לתלמידים בראש השנה כי חז"ל אמרו שיש לפני ואחרי השברים תקיעות פשוטות, כי העולם כולו מלא שברים אך יש נשמות שחיות עולם פשוט, לא חיות רק בשבר; נשמות שרוצות עולם פשוט ולקיים עולם טהור  - כך היה ניר דוד הי"ד. הכאב גדול על האובדן של אנשים טהורים, אנשים תמימים".

דובר צה"ל עדכן אחר הצהריים בנוסף כי קצין לוחם מגדוד שקד (424) בחטיבת גבעתי, נפצע באורח קשה מוקדם יותר היום, בקרב בצפון רצועת עזה.

באירוע נוסף, שני לוחמים מגדוד 932, חטיבת הנח"ל, נפצעו באורח קשה היום בקרב בצפון רצועת עזה. הלוחמים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, משפחותיהם עודכנו.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:חלל צה"למלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה