חדשות בארץ

נתניהו בצפון: "בחודשים שעברו אנחנו משנים מציאות"

ראש הממשלה קיים הערכת מצב בפיקוד צפון ונפגש עם מפקדי אוגדה 36 הפועלת בדרום בלנון. כוח צנחנים חיסל מחבלים מכוח רדואן

נתניהו בפיקוד צפון (צילום: חיים צח/לע"מ)נתניהו בפיקוד צפון (צילום: חיים צח/לע"מ)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו סייר היום (ראשון) בפיקוד הצפון וקיים הערכת מצב עם מפקד הפיקוד, האלוף אורי גורדין, ועם מפקד אוגדה 36 הפועלת בלבנון, תא"ל מורן עומר. נתניהו קיבל דיווח על פריסת הכוחות בשטח לבנון, ההישגים המבצעיים שהושגו, ויעדי ההמשך.

במהלך הסקירה שוחח ראש הממשלה עם מפקדי החטיבות באוגדה 36 אודות הלחימה הרב זירתית העצימה שבה הם נוטלים חלק מזה כשנה. לאחר מכן, שוחח ראש הממשלה נתניהו עם לוחמים מהאוגדה.

נתניהו: "אני נמצא פה עם חיילי צה"ל בגבול הצפון. כמה מטרים מכאן נמצאים חבריהם מעבר לגבול, מפרקים את תשתיות הטרור שחיזבאללה הכין כדי לתקוף את יישובינו. אמרתי להם: אתם גיבורי התהילה. אתם - יחד עם חבריכם, חיילי צה"ל וכוחות הביטחון בעזה, ביו"ש, במרחב כולו - אתם מחוללים נפלאות, אתם אריות".

"לפני שנה אנחנו ספגנו מכה איומה. ב-12 החודשים שעברו אנחנו משנים את המציאות מקצה לקצה. כל העולם משתאה מהמכות שמנחיתים על אויבינו ואני מצדיע לכם ואומר לכם: אתם דור הניצחון. יחד נילחם ויחד ננצח - בעזרת ה'".

בדרום לבנון, במהלך פעילות חטיבת הצנחנים, אותרו רכבים חמושים ואמצעי לחימה של כוח רדואן, מוכנים לפעולות טרור. הלוחמים פשטו גם על מבנים אזרחיים בהם עושה שימוש חיזבאללה, אותרו מאות אמצעי לחימה. בנוסף, אותרו במרחב משגרים, מרגמות, מוקשים, מטענים, חומרי נפץ, טיל נ״ט, רימונים ועוד. אמצעי הלחימה נלקחו ויועברו לשטח הארץ.

הכוחות ממשיכים בלחימה נגד חיזבאללה בכפר שנחשב למעוז חיזבאללה בדרום לבנון ממנו הוצאו מתווי טרור רבים נגד יישובי אצבע הגליל. עד כה חיסלו הכוחות הפועלים בדרום לבנון מאות מחבלים.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:בנימין נתניהוהאמא של החיילים בלבנוןמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה