חדשות בארץ

שגריר האיחוד האירופי בישראל: "השביעי באוקטובר - הפוגרום האנטישמי הקטלני ביותר מאז השואה"

שגרירים זרים, ממדינות האיחוד האירופי, קיימו טקס זיכרון באתר המסיבה ליד רעים, לציון שנה למתקפה הקטלנית על יישובי העוטף. כולם היו תמימי דעים: "נותרנו ללא מילים אל מול האכזריות"

אתר הזיכרון ברעים (צילום: יונתן סינדל, פלאש90)אתר הזיכרון ברעים (צילום: יונתן סינדל, פלאש90)
אא

האיחוד האירופי יזם וקיים טקס זיכרון באתר המסיבה ליד רעים, לציון שנה למתקפה האכזרית של מחבלי החמאס על יישובי העוטף. כך דווח באתר ynet.

שגריר האיחוד האירופי לישראל, דימיטר טזאנצ'ב, הניח זר באתר לזכר הקורבנות ואמר: "אנו, נציגי האיחוד האירופי והמדינות החברות בו, התכנסנו כדי לציין את יום השנה לפוגרום האנטישמי הקטלני ביותר מאז השואה".

26 שגרירים ממדינות האיחוד האירופי השתתפו בטקס, והביעו תמיכה במשפחות החטופים וסולידריות עם העם בישראל. "מנהיגי האיחוד האירופי גינו את חמאס על הפוגרום הג'יהאדיסטי במונחים החריפים ביותר, והדגישו שוב ושוב את זכותה של ישראל להגן על עצמה בהתאם לחוק הבינלאומי", אמר טזאנצ'ב.

"כאן, באתר זה, אנחנו, עמיתיי ואני, נותרנו ללא מילים אל מול האכזריות של הרציחות, המעשים המחרידים, החטיפות של ילדים וניצולי שואה. אנו ממשיכים להביע את הסולידריות שלנו עם העם בישראל בזמנים הקשים הללו".

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:האיחוד האירופימלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה