חדשות בארץ

האמריקנים לישראל: הגדלת החימוש תמורת הימנעות מתקיפה רחבה באיראן

שר הביטחון יואב גלנט הוזמן להגיע השבוע לוושינגטון, לשיחות עם עמיתו האמריקני לויד אוסטין. האמריקנים הציעו לישראל להימנע מפגיעה במטרות איראניות שעלולות להוביל למלחמה כוללת

שרידי טיל איראני שנפל בישראל, ארכיון (צילום: דובר צה"ל)שרידי טיל איראני שנפל בישראל, ארכיון (צילום: דובר צה"ל)
אא

שר הביטחון יואב גלנט עשוי לצאת ביום רביעי הקרוב לארה"ב לפגישה עם עמיתו האמריקני, לויד אוסטין. הפנטגון אישר היום (שני) כי גלנט אכן הוזמן לסדרה של פגישות בארה"ב.

בתקשורת האמריקנית דווח כי ארה"ב עשויה להציע לישראל "עיסקה": הגדלת החימושים לצה"ל בתמורה להימנעותה של ישראל לתקוף באיראן בצורה רחבה, כדי למנוע הסלמה נוספת שתוביל למלחמה כוללת במזרח התיכון.

מאז המתקפה האיראנית מתנהלות שיחות בין ישראל לארה"ב בסוגיית המתקפה על איראן. האמריקנים הציעו לישראל "גיבוי דיפלומטי נרחב" אם ימנעו מתקיפת יעדים מסוימים באיראן.

ב"פוקס ניוז" דווח שגלנט הדגיש כי "ישראל תגיב למתקפה האיראנית חסרת התקדים באופן שבחרנו, ובזמן ובמקום שבחרנו. כרגע כל האופציות על השולחן".

בתוך כך, מפקד פיקוד המרכז בצבא ארה"ב, הגנרל מייקל אריק קורילה, קיים בישראל הערכת מצב עם ראש המטה הכללי, רב-אלוף הרצי הלוי, ומפקדים נוספים. מצה"ל נמסר כי ביקורו של הגנרל עסק בנושאים הביטחוניים שעל הפרק, בדגש על איראן והזירה הצפונית.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:איראןמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה