חדשות בארץ

צה"ל: ראש מערך המטה של חיזבאללה חוסל בביירות

מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו וחיסלו את סהיל חסין חסיני, ראש מערך המטה של חיזבאללה וחבר במועצת הג'יהאד של ארגון הטרור

מטוס חיל האוויר בדרך לתקיפה בלבנון (צילום: דובר צה"ל)מטוס חיל האוויר בדרך לתקיפה בלבנון (צילום: דובר צה"ל)
אא

דובר צה"ל הודיע הבוקר (שלישי), כי ראש מערך המטה של חיזבאללה, סהיל חסין חסיני, חוסל אתמול בתקיפה ממוקדת של מטוסי חיל האוויר ברובע הדאחייה בביירות. החיסול התבצע בהכוונה מדוייקת של אגף המודיעין.

על פי ההודעה, "מערך המטה הוא יחידת מטה לוגיסטית של ארגון הטרור ועוסקת בכל הקשור בתקציב וארגון המערכים השונים. חסיני היה שותף להסכמי העברות אמצעי הלחימה בין איראן וחיזבאללה ואחראי על חלוקת אמצעי הלחימה המוברחים בין היחידות השונות בחיזבאללה, בהיבטי הובלה והן בהקצאת משאבים. בנוסף, היה חבר במועצת הג'יהאד, הפורום הצבאי הבכיר של חיזבאללה".

מערך המטה מכיל בתוכו גם את יחידת המחקר והפיתוח של חיזבאללה, יחידה העוסקת בייצור טילים מדויקים, ובתחום הלוגיסטי של אחסון ושינוע אמצעי לחימה בתוך לבנון.

בצה"ל הוסיפו כי "מתוקף תפקידו, חסיני עסק בתקצוב וניהול לוגיסטי של הפרויקטים הרגישים ביותר של הארגון, ביניהם התוכנית האופרטיבית למלחמה ותוכניות מיוחדות נוספות, ביניהן הוצאת פיגועים לעבר מדינת ישראל משטח לבנון וסוריה".

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:לבנוןחיזבאללהצה"לחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה