חדשות בארץ

האם סינוואר מתכנן את המהלך הבא? דיווחים חדשים על מצבו של מנהיג חמאס

לאחר חודשים של שתיקה, דיווחים בסעודיה כי מנהיג חמאס יחיא סינוואר יצר קשר עם קטאר. ההערכה בארצות הברית כי הוא עדיין בחיים, אך לא מעוניין להגיע לעסקת חטופים

סינואר (צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90)סינואר (צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90)
אא

האם מנהיג חמאס יחיא סינוואר חי? לאחר תקופה ממושכת של ניתוק קשר מצד סינוואר, הערב (שני) דווח ברשת הסעודית "אל ערביה" כי סינוואר יצר קשר עם קטאר בימים האחרונים, אחרי הפסקה ארוכה. על פי דיווח זה נראה כי מנהיג חמאס עודנו בחיים, וכי ככל הנראה הוא לא יצר קשר עם קטאר כדי שתקשורת זו לא תביא לגילוי מקום מחבואו.

ה"ניו יורק טיימס" דיווח בסוף השבוע כי בכירים אמריקניים מעריכים כי אדריכל הטבח עדיין חי ומקבל "החלטות קריטיות", לדבריהם, גם בימים האחרונים.

בבית הלבן מעריכים כי סינוואר נחוש לראות את ישראל נקלעת למלחמה כוללת, בצל כניסת צה"ל לדרום לבנון, ובשל כך אינו מעוניין להגיע לעסקת חטופים.

עוד דווח כי בוושינגטון סוברים שסינוואר מעודד מחילופי האש הישירים בין ישראל לאיראן, ברקע ההערכה כי ישראל תגיב בקרוב על מטח הטילים הבליסטיים. עם זאת, בדיווח צוין כי הוא מתוסכל מכך שחיזבאללה ואיראן לא נחלצו מספיק לעזרתו.

כזכור, בישראל סברו החל מהחודש שעבר כי ייתכן וסינוואר נפגע או נהרג באחת מתקיפות צה"ל ברצועת עזה, לאחר שבמשך תקופה הוגדר כ"מנותק קשר".

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:יחיא סינווארחמאס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה