חדשות בארץ

הפעילות הקרקעית מתרחבת: אוגדת מילואים נכנסה לגזרה המערבית בדרום לבנון

צה"ל הודיע כי כוחות של אוגדת המילואים 146 נכנסו לפעולה בדרום לבנון. הלבנונים דיווחו על תקיפות עצימות במספר מרחבים. נמשך הירי מצד מחבלי חיזבאללה אל הצפון

הכוחות בתדרוך לפני הכניסה ללבנון (צילום: דובר צה"ל)הכוחות בתדרוך לפני הכניסה ללבנון (צילום: דובר צה"ל)
אא

דובר צה"ל עדכן היום (שלישי) כי כוחות אוגדת "המפץ" (146) החלו אמש בפעילות קרקעית ממוקדת ומתוחמת בגזרה המערבית של דרום לבנון, נגד יעדים ותשתיות טרור של חיזבאללה.

תחת פיקוד האוגדה נלחמות חטיבת "כרמלי" (2) וחטיבת "אגרוף הברזל" (205), בליווי כוחות ארטילריים של עוצבת "התקומה" (213). מדובר צה"ל נמסר כי אוגדת "המפץ" היא אוגדת המילואים הראשונה שמופעלת בלחימה בדרום לבנון במסגרת מבצע "חיצי הצפון".

מפקדת האוגדה תפקדה במהלך השנה האחרונה כאוגדת הגנה מרחבית, וכוחותיה גויסו למשימות לחימה שונות בצפון, בעזה וביהודה ושומרון. זו האוגדה הרביעית שנכנסת לפעול בשטח לבנון.

בלבנון דיווחו מהבוקר על פעילות עצימה של צה"ל במספר מרחבים ועל תקיפות רחבות בכל הגזרות בדרום לבנון. על פי התקשורת המקומית, ישנם לפחות 22 הרוגים.

מנגד, מחבלי חיזבאללה ממשיכים לשגר רקטות לעבר ישראל. רקטות שוגרו אל אצבע הגליל והגליל המרכזי ולפני הצהריים גם לעבר טבריה. לא דווח על נזק או נפגעים. כזכור, אמש שוגרו חמישה טילים לעבר מרכז הארץ. הטילים יורטו. צבא ירדן הודיע כי פגע בכטב"ם שעשה דרכו ממזרח לעבר שטח ישראל.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:לבנוןחיזבאללהמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה