תכני הידברות

רשת מעוף באירוע הכנה מרגש לראש השנה

אירוע הכנה מרגש לראש השנה בבית הספר מעוף אשדוד שע"י הידברות: הרב אליהו אסוס מרבני הידברות ערך עם התלמידים אירוע "סימני ראש השנה" מרגש, תקיעות שופר ומעמד סליחות מיוחד

אא

באווירת חג מיוחדת התקיים בבית הספר מעוף אשדוד אירוע מרגש במיוחד, שהכניס את התלמידים להתרוממות מיוחדת של חודש הרחמים והסליחות. תלמידי ותלמידות בית הספר נהנו מעריכת שולחן עם המחשה של סימני החג ע"י הרב אליהו אסוס שליט"א, מרבני ומרצי הידברות. הרב אסוס ישב עם התלמידים שעה ארוכה, והתכונן עמם לשנה החדשה, לברכה ולהצלחה.

תחילה הכין צוות בית הספר סט סימני ראש השנה מיוחד לכל תלמיד: גרעיני רימונים, גזר, תפוחים בדבש ועוד. הרב אסוס בירך עם התלמידים על כל פרי וירק, והסביר להם בטוב טעם על כל מנהג, וטעמו ומקורותיו. הרב אף הביא עמו שופר. התלמידים קיבלו הסבר מיוחד על מהות המצווה, זכו לשמוע תקיעת שופר כהלכתה, וחלקם אף התנסו בעצמם במצוות התקיעה. הרב הרחיב להם על טעמי מצוות השופר וסגולותיה החשובות, ולסיום נערך מעמד סליחות, שבו שר הרב עם התלמידים את פיוטי הסליחות שאותם למדו בחודש זה.

פתיחת שנת לימודים מרגשת

אירוע ההכנה לראש השנה הינו בהמשך לאירועי פתיחת שנה"ל בסניפי הרשת, המונים בסה"כ כ-200 תלמידים, כן ירבו. בתי הספר, שפועלים בשיטה המיוחדת של פינלנד סקול, זוכים לאהדה רבה בקרב ההורים. בבתי הספר ישנן שתי מורות בכל כיתה, ולימודי ליב''ה מלאים, עם דגש על יחס אישי וחוגי העשרה מיוחדים. הרשת, שעומדת בנשיאותו של הרב זמיר כהן, כמובן גם נותנת מקום מיוחד לערכים וללימודי מסורת ישראל ויהדות, וכלל חומרי הלימוד הינם בהתאם לאמונה ולמסורת ישראל.

באירוע פתיחת שנה"ל בסניף טבריה השתתף גם ראש העיר, יוסי נבעה, שהתרגש לראות את בית הספר, שזו לו אך השנה השנייה, כבר מצליח ומתפתח לאין שיעור. ראש העיר סייר בכיתות, עקב אחרי תכני הלימוד המיוחדים, ובירך את התלמידים היקרים שיזכו לשנה מבורכת וללמידה מוצלחת.

גם בסניף אשדוד, שבו ישנן כיתות מא'-ו', התקיים טקס פתיחה חגיגי ומיוחד בהשתתפות סגן ראש העיר, הרב אבי אמסלם, וצוות מקצועי נרחב מטעם העיריה. סגן ראש העיר והצוות המקצועי התרשמו עמוקות מההשקעה הפרטנית בכל תלמיד, והביעו את התפעלותם העמוקה באוזני הנהלת בית הספר.

רשת מעוף פועלת ועושה רבות כדי להרחיב את פעילותה, ומאחלת לכל תלמידיה שנת לימודים פוריה והצלחה מרובה.

קבלו את כל ספרי אפרת ברזל במתנה. הצטרפו כמנויים שנתיים בעולם הילדים, ומארז הספרים יישלח אליכם הביתה במתנה וללא הגרלה + חודשיים חינם :) לחצו כאן להצטרפות >>>
תגיות:לימודיםמעוף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה