חדשות בארץ

"זעקתי 'שמע ישראל' ויצאתי להילחם": רגעי האימה והניסים של דניאל מאיר, רבש"ץ קיבוץ נירים

זעק לשמיים וניצל בנס: רבש"ץ נירים חושף את רגעי הקרב מול המחבלים והאמונה שהובילה להישרדותו הפלאית

קיבוץ נירים (צילום: Yossi Aloni/Flash90)קיבוץ נירים (צילום: Yossi Aloni/Flash90)
אא

דניאל מאיר, רבש"ץ קיבוץ נירים, העניק אתמול (שני) ראיון ל'קול חי', עם מלאות שנה לטבח הנורא בעוטף עזה. "זה התחיל כמו 'צבע אדום' רגיל, נכנסנו לממ"ד עד יעבור זעם", פתח מאיר את דבריו. "אחרי כמה דקות תושבים אומרים לי שיש מחבלים ביישוב, אני מבין שמרבית כיתת הכוננות נמצאת באזור שיש בו מחבלים ולא יכולים לצאת, הבנתי שאני לבד".

"אני לא אדם דתי", הוסיף מאיר, "אבל לפני שיצאתי זעקתי לקדוש ברוך הוא ואמרתי 'שמע ישראל', אמרתי את הפרק 'מזמור לדוד' בתהילים, אותו אני מכיר מהקידוש, עם הפסוק 'גם כי אלך בגיא צלמוות' ויצאתי להילחם עם המחבלים".

"ראינו ניסים בכל פינה", תיאר מאיר, "לדוגמה, רק בנס לא נכנסנו לנקודה מסוימת שהיינו אמורים להיכנס אליה, והיתה מארב של עשרות מחבלים. כמות הנשקים שהיו למחבלים בהשוואה אלינו זו כמות מטורפת. בנס לא קרה אצלנו מה שהיה ביישובים אחרים, פשוט הייתה פה סיעתא דשמיא".

"הרבה חושבים שאני גיבור, לוחמים מבקשים ממני טיפ איך להילחם בצורה טובה, אני אומר להם: תדעו מתי לזעוק לשמים, הקב"ה בטוח יעזור לכם", סיים מאיר את דבריו.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:ניסיםקיבוץ נירים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה