חדשות בארץ

השב"כ: נעצרו מחבלים שהשליכו מטענים לעבר אוטובוסים במרחב היישוב תקוע

השב"כ הודיע כי בתום חקירה נעצרו המחבלים שהיו מעורבים בשני אירועים של השלכת מטענים על אוטובוסים ביו"ש. התביעה הצבאית הגישה כתבי אישום כנגד שני נאשמים

מעצר מבוקשים ביו"ש, ארכיון (צילום: דובר צה"ל)מעצר מבוקשים ביו"ש, ארכיון (צילום: דובר צה"ל)
אא

השב"כ וצה"ל עדכנו היום (שלישי), כי פוענחו שני פיגועי השלכת מטענים לעבר אוטובוסים במרחב היישוב תקוע. כוחות הביטחון עצרו את מבצעי הפיגועים, והתביעה הצבאית הגישה כתבי אישום נגד המחבלים.

בהודעת השב"כ וצה"ל נמסר כי שני המחבלים נעצרו בשבועות האחרונים. השניים, מחמד טקאטקה ומחמד אבו חסין, הם תושבי חרבת מנשיה שבנפת בית לחם. הם היו מעורבים בהשלכת מטעני החבלה, שכוונו לעבר אוטובוסים ישראליים בתאריכים 21.03.24 ו-25.08.24 באזור היישוב תקוע. לאוטובוסים נגרם נזק אך בנס לא היו נפגעים.

חקירת החשודים בשב"כ העלתה כי השניים ביצעו את פיגועי המטענים מתוך כוונה לפגוע באזרחים ישראליים, ועל רקע המלחמה ברצועת עזה. השניים נאשמים בעבירות ביטחוניות חמורות.

בתוך כך, במהלך מבצע לסיכול טרור היום ביו"ש, לוחמים ירו ופגעו בשני מחבלים שהשליכו בקבוקי תבערה ומטענים באל ערוב. בנוסף, מחבל כבן 17 נעצר לבידוק על ידי כוח מגדוד קדם של פיקוד העורף סמוך לתרקומיא. על גופו נמצאה סכין והוא הודה שהתכוון לבצע פיגוע דקירה.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:שב"כסיכול טרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה