חדשות בעולם

סופת הוריקן מאיימת על דרום ארה"ב: כמיליון איש התבקשו להתפנות למקום מוגן

בארה"ב נערכים לסופת ההוריקן "מילטון", המוגדרת כרגע דרגה 5. התקשורת האמריקנית דיווחה על מהירות הרוח הגדולה ביותר אי פעם. תושבי פלורידה התבקשו לפנות חלקים נרחבים מאזור החוף ודרום המדינה

סופה בארה"ב, ארכיון (צילום: לפי סעיף 27א')סופה בארה"ב, ארכיון (צילום: לפי סעיף 27א')
אא

במדינת פלורידה שבדרום ארה"ב התבקשו היום (שלישי) כמיליון תושבים לפנות חלקים מאזורי החוף ולנוע אל אזור מוגן יותר מחשש מפני התקרבות סופת ההוריקן "מילטון". החזאים בארה"ב ציינו כי מדובר בסופה המוגדרת כרגע דרגה 5, הגבוהה ביותר, ומהירות הרוח היא הגבוהה ביותר שנמדדה אי פעם.

הממשל בפלורידה העמיד בכוננות את המשמר הלאומי ואת כוחות החילוץ וההצלה. החשש הוא שהסופה, אם לא תיחלש בשעות הקרובות, תגרום להרס רב במקומות בהם היא תכה. כזכור, רק לפני כשבועיים הכתה הסופה "הלין" באזור וזרעה הרס נרחב.

בארה"ב ציינו כי ההוריקן "מילטון" נע לכוון החוף המערבי הדרומי במהירות רוח של כ-285 קמ"ש. עין הסערה צפויה להיכנס ליבשה מחר ולפגוע במפרץ טמפה, אזור שלא ספג פגיעת הוריקן גדולה כבר 103 שנה, מאז 1921. אחר כך היא תנוע ברחבי מרכז פלורידה.

"מילטון זה הדבר האמיתי", אמרה ראש העיר טמפה, ג'יין קסטור, במסיבת עיתונאים. "אם אתם רוצים להתעמת עם אמא טבע, תדעו שהיא מנצחת ב-100% מהפעמים". נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ביטל השתתפות בכנס שנועד לעסוק במצב במזרח התיכון ואישר היום שורה של צעדי חירום בפלורידה, כולל גיוס של 7,000 עובדים פדרליים והכנת ציוד חירום וציוד לקליטת מפונים במקומות מוגנים.

 מתנות בעולם הילדים בלי הגרלה לכל מנוי שנתי: מארז ספרי אפרת ברזל + חודשיים חינם:) לחצו כאן להצטרפות >>>
תגיות:ארה"בסופת הוריקן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה