חדשות בארץ

לבנון: דגל ישראל הונף במרון א-ראס, הכפר שהיווה איום על אביבים ויראון

כוחות צה"ל השתלטו על בתי הכפר הלבנוני מרון א-ראס, ממנו שוגרו בשנה האחרונה רקטות לעבר היישובים יראון ואביבים. לחימה מול מחבלי חיזבאללה במספר מרחבים. שר הביטחון יואב גלנט ימריא לארה"ב

פעילות בלבנון (צילום: דובר צה"ל)פעילות בלבנון (צילום: דובר צה"ל)
אא

חיילי צה"ל הניפו היום (שלישי) את דגל ישראל על גג אחד הבתים בכפר מרון א-ראס בדרום לבנון, לאחר שהשיגו שליטה מלאה על היישוב הלבנוני. מהמקום שוגרו בשנה האחרונה רקטות לעבר היישובים אביבים ויראון.

האוגדות הפועלות בלבנון ממשיכות במלחמה מול מחבלי חיזבאללה, והתקשורת הלבנונית דיווחה על חילופי אש במספר מרחבים. עם זאת נצפו מחבלים של חיזבאללה מגיעים לעמדות של צבא לבנון, בסמוך לנהר הליטני, ומבקשים לשהות בהן, לאחר שנמלטו מכפרים בדרום לבנון עם הגעת כוחות צה"ל.

יש לציין כי מהבוקר שיגרו מחבלים כ-150 רקטות אל הצפון, כ-120 מהן למרחב חיפה והקריות. השיגור האחרון נרשם הערב לאזור אצבע הגליל.

דובר צה"ל עדכן כי צוותי הקרב של עוצבת הקומנדו והצנחנים חיסלו עשרות מחבלים בקרבות והיתקלויות פנים מול פנים, ובשיתוף פעולה עם יחידת יהל"ם השמידו תשתיות תת-קרקעיות אשר שימשו את המחבלים לשהייה והסתתרות. כוחות הטנקים וההנדסה של חטיבה 7 פעלו בשלושה מרחבים מרכזיים בדרום לבנון, איתרו אמצעי לחימה וחיסלו מחבלים בירי פגזי טנקים.

בתוך כך, שר הביטחון יואב גלנט עתיד לצאת הלילה לוושינגטון, על פי הזמנת מזכיר ההגנה האמריקני לויד אוסטין. בלשכתו של גלנט אמרו כי השר ישוב לישראל ביום שישי, זמן קצר לפני סגירת השמיים לרגל יום הכיפורים.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:לבנוןמלחמת חרבות ברזלחיזבאללה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה