בריאות ותזונה

לא יאומן: מה יקרה לגופכם אם תשתו חליטה של קליפות קיווי?

מה כבר אפשר לעשות עם קליפות קיווי? אחרי שתקראו את הכתבה הזו, גם אתם תתחילו לעשות איתן שימוש, ולא רק כחליטה טעימה

אא

קליפות קיווי עשירות בנוגדי חמצון, ויטמינים ומינרלים, ויש להן כמה שימושים כ"תרופות סבתא" בזכות תכונותיהן הבריאותיות. 

אחת הנוסחאות המדהימות שמצאנו ברשת לשימוש בקליפות קיווי (מלבד השימושים הקוסמטיים) היא תה שעשוי מקליפות קיווי, ולמעשה מחזק את מערכת החיסון על ידי מתן 'בוסט' של ויטמין C, כמו גם מתן סיבים תזונתיים שעוזרים בתהליך העיכול. 

על מנת להכין את החליטה המעניינת תצטרכו לשטוף את הקליפות ולשפשף אותן היטב בעזרת סקוץ' נקי, לשפוך מעליהן מים רותחים ואז לסנן את המים בעזרת מסננת מיוחדת שמיועדת לחליטות. המתינו כחמש דקות ואז הוסיפו ממתיק כמו דבש או סוכר לחליטה, ושתו מספר פעמים ביום. 

מלבד זאת תוכלו לשפשף את קליפות הקיווי על עור פנים עייף ו'חשוך', על מנת לחדש את התאים המתים, להבהיר את העור ולהעניק לו לחות. מומלץ להשאיר את קליפות הקיווי על הפנים לאחר השפשוף למשך כ-10 דקות, ואז לשטוף במים פושרים. אחת המסכות המבטיחות להבהרת עור הפנים שנצפו ברשתות החברתיות היא מסכה שאותה מכינים מקליפות קיווי טחונות בבלנדר עם מעט שמן קוקוס או יוגורט טבעי. את המסכה יש להשאיר על הפנים למשך 10 דקות, ואז  להסיר במים פושרים. 

קליפות קיווי אף יכולות לשמש כהרגעה על עור מגורה או כזה שיש עליו עקיצות יתושים ופריחות, וכן ניתן להשתמש בהן להורדת נפיחות, בשל התכונות האנטי-דלקתיות שבהן. 

 

 

 

 

קבלו את כל ספרי אפרת ברזל במתנה. הצטרפו כמנויים שנתיים בעולם הילדים, ומארז הספרים יישלח אליכם הביתה במתנה וללא הגרלה + חודשיים חינם :) לחצו כאן להצטרפות >>>
תגיות:תרופות סבתאקיוויחליטה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה