חדשות בארץ

כרוזים הוטלו ברצועה: "אין מנהרה עמוקה מדי, סינוואר. שאל את חסן"

צה"ל פיזר כרוזים באזור אל מוואסי שברצועת עזה עם מסר למנהיג החמאס, יחיא סינוואר. לכיתוב צורפו תמונות של שעון חול, של איסמעיל הנייה ומוחמד דף. בתקשורת הערבית דווח כי חמאס דבק בעמדתו: נסיגה מלאה מעזה תמורת שחרור חטופים

סינוואר, תמונת ארכיון (צילום: shutterstock)סינוואר, תמונת ארכיון (צילום: shutterstock)
אא

צה"ל הטיל היום (רביעי) כרוזים באזור אל מוואסי שברצועה, המשמש כאזור הומניטרי, עם מסר למנהיג חמאס יחיא סינוואר. בכרוז נכתב: "אין מנהרה עמוקה במיוחד, סינוואר. שאל את מר חסן (נסראללה)...". בכרוז מופיעה תמונה של שעון חול וכן תמונותיהם של איסמעיל הנייה, מוחמד דף וסאלח אל-עארורי, בכירי חמאס שחוסלו במהלך המלחמה.

(צילום: לפי סעיף 27א')

בנוסף, הוטלו כרוזים עם מסר לתושבי רצועת עזה: "פעולות חמאס, והעובדה שפיתה את ילדיכם להצטרף לשורותיו, הביאו לכך שרבים מכם נאלצו לאבד את היקר לכם מכל, במיוחד בשנה האחרונה. כעת מנסה התנועה לפתות את ילדיכם להצטרף לשורותיה שוב, בתמורה לכסף. אתם לא רוצים עתיד טוב יותר לילדים שלכם?".

המתווכות מנסות לקדם עסקה כוללת

התקשורת הערבית דיווחה כי יחיא סינוואר יצר קשר עם גורמים בקטאר, והודיע כי מבחינתו חמאס דבק בעמדתו לגבי עסקה עם ישראל. על פי הדיווח, חמאס מתנה את שחרור החטופים הישראליים בנסיגה מלאה של צה"ל מהרצועה, החזרת תושבי עזה לצפון הרצועה ללא הגבלה ועוד. כמו כן, התקשורת הסעודית דיווחה כי סינוואר העביר מסר, לפיו הוא מבקש לכלול בעסקה סעיף שיותר לו לצאת מהרצועה ללא פגע.

בחדשות 12 דווח אמש כי האמריקנים והקטארים מנסים לקדם שתי עיסקאות, מול חמאס ומול חיזבאללה, אבל לא מדובר בכריכה של שתי החזיתות, וכל משא ומתן מול חמאס או חיזבאללה יהיה בנפרד.

כזכור, סגן מזכ"ל חיזבאללה, נעים קאסם, הצהיר בנאומו אתמול בביירות כי הוא והארגון תומכים במאמציו של יו"ר הפרלמנט הלבנוני, נביה ברי, להגיע להפסקת אש. קאסם אומנם אמר כי מטרת הלחימה נגד ישראל היא כדי לסייע לעזה, אך לא הבהיר כי הפסקת אש עם לבנון תגיע רק בתנאי להפסקת אש גם ברצועה.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:יחיא סינווארמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה