חדשות בארץ

עשרות שיגורים מלבנון: 2 הרוגים מפגיעה ישירה בקריית שמונה

חיזבאללה שיגר רקטות לעבר קריית שמונה, גבר אישה נהרגו. כתוצאה מהשיגורים לחיפה, עכו והקריות נפצעו שישה במצב קל עד בינוני. צה"ל תקף במרחב צור ובדרום לבנון

זיהוי שיגורים מלבנון (צילום: אייל מרגולין, פלאש90)זיהוי שיגורים מלבנון (צילום: אייל מרגולין, פלאש90)
אא

גבר ואישה בשנות ה-40 לחייהם נהרגו היום (רביעי) בקריית שמונה, כתוצאה מפיצוץ רקטה ששוגרה מדרום לבנון.

חובש רפואת חירום במד"א אביעד הרץ סיפר: "מיד שקיבלנו את הדיווח על פצועים מהנפילה יצאנו בכוחות גדולים לזירות בהם התקבלו קריאות. באחת מהזירות ראינו גבר ואישה כבני 40 כשהם מחוסרי הכרה עם פצעי רסיסים. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלהם הייתה קריטית, ונאלצנו לקבוע את מותם במקום".

קודם לכן, בצהריים, שוגר מטח של כעשרים רקטות אל עבר חיפה, הקריות ועכו. דובר צה"ל עדכן כי זוהו כ-40 שיגורים שחצו משטח לבנון, חלקם יורטו על ידי חיל האוויר, וזוהו נפילות.

דוברות מד"א מסרה כי "חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים רמב"ם שישה פצועים, בהם: נער בן 16 במצב בינוני עם פציעה מרסיס בראש, ארבעה פצועים כבני 40 ו-50 במצב קל עם פצעי רסיסים, ורוכב אופנוע, גבר בן 36, שנפצע בתאונת דרכים באורח קל, בזמן האזעקה".

דווח גם על רקטה שהתפוצצה בבית העלמין צור שלום בקריית ביאליק. כתוצאה מהנפילה, נגרמה הפסקת חשמל בחלקים בעיר.

לפי דיווחים לבנוניים, צה"ל ביצע תקיפה בכפר אל-ורדאניה הסמוך לעיר צור. כמו כן, לפי דיווח לבנוני נוסף, בוצעה תקיפה לעבר אופנוע בכפר תבנין שבדרום המדינה.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:מלחמת חרבות ברזלירי רקטות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה