לאישה

ושמחת בחגך: 5 רעיונות למתנות יפות ומושקעות למארחים

הגעתם להתארח בסוכה מעוצבת ומזמינה, האווירה חגיגית והאוכל משובח – אבל רגע, מה עם מתנה למארחים? איך בוחרים מתנה שהיא גם שימושית וגם מתאימה לאווירת החג? מדריך משמח

אא

חג סוכות מתקרב וזה הזמן להפתיע את המארחים במתנה ייחודית ומושקעת שתשדרג את האירוח בסוכה. בין אם מדובר במתנה מעשית שתשמש את המארחים גם אחרי החג, או מתנה אישית ומרגשת – כל תשומת לב תשמח את בעלי הבית ותוסיף לאווירה החגיגית. אספנו לכם 5 רעיונות למתנות שיכבשו את הלב.

 

  1. סט כלים יוקרתי להגשה

כלי הגשה מיוחדים מעץ או זכוכית מעוצבת הם מתנה קלאסית ושימושית לכולם. אפשר לבחור סט מגשים, קערות צבעוניות, או כלים דקורטיביים שיוסיפו יופי לכל שולחן בסוכה. המארחים לא רק יתרגשו מהיופי, אלא גם ישמחו להשתמש בכלים במהלך ארוחות החג.

טיפ חשוב: אם אכן רוצים שהמארחים ישתמשו בכלים במהלך החג, כדאי לטבול עבורם את הכלים במקווה כלים טרם אריזת המתנה.

  1. מארז סבונים טבעיים בעבודת יד

סבונים טבעיים, מעוצבים וריחניים בעבודת יד הם מתנה נפלאה ומיוחדת. אפשר לבחור סבונים עם ניחוחות עדינים כמו לבנדר, ורדים או הדרים, שעשויים מחומרים טבעיים ומזינים. המארחים ייהנו מהמראה האסתטי של הסבונים וגם מהשימוש בהם. אפשר לארוז את הסבונים בקופסה מעוצבת להשלמת ההפתעה החגיגית.

  1. תבשיל ביתי בכלי חדש ומעוצב

סעיף דומה לסעיף הראשון, רק עם טוויסט קטן – בתוך הכלי (החדש והטבול) הביאו מאכל שהכנתם לכבוד החג. זו יכולה להיות תוספת למנה העיקרית, קינוח או עוגה – מתנה שכולה אכפתיות והשקעה. כמובן טבלו את הכלי מראש במקווה ואמרו למארחים שמדובר בכלי חדש וטבול במיוחד בשבילם. השילוב של מאכל טעים עם כלי חדש הופך את המתנה לייחודית ומלאת מחשבה.

  1. עציץ או צמח

סוכה מעוצבת ומלכותית היא חלום של כל מארח. עציץ מעוצב ובו צמח בית או צמח מטפס קטן, יכול להיות תוספת נהדרת לעיצוב הסוכה. בסיום החג אפשר לשלב את הצמח בבית וליצור אווירה מרעננת. בחרו עציץ מקורי ומרשים ועטפו יפה בצלופן איכותי.

  1. מארז חליטות תה עם כוסות מעוצבות

רבים נוהגים להגיש תה חם אחרי ארוחה חגיגית ומשביעה. מה דעתכם  להפתיע את המארחים במארז חליטות תה איכותיות ומגוונות, יחד עם כוסות מעוצבות? הדבר יכול לתרום ליצירת אווירה נעימה ומרגיעה בסיום הארוחה. ניתן לבחור תערובות כמו תה ירוק, חליטות צמחים או פירות יבשים, ולצרף כוסות זכוכית ייחודיות או אפילו כוסות קרמיקה בעבודת יד.

חג סוכות הוא הזדמנות להעניק מתנה ייחודית ומלאת מחשבה למארחים שטרחו לארח בסוכה. בין אם תבחרו בתבשיל מפנק, כלי מעוצב או מארז אישי – המארחים יעריכו את ההשקעה וייהנו מהמתנה גם לאחר החג. מתנה אישית ומיוחדת היא הדרך להודות על האירוח ולהוסיף קצת יופי, ניחוח וטעם לחג הקדוש.

איזה רעיון הכי אהבתם? יש לכם רעיונות משלכם? כתבו לנו בתגובות.

תגיות:סוכותמתנהחג הסוכות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה