חדשות בארץ

דיווח בלבנון: בעל אזרחות ישראלית נעצר בביירות

התקשורת הלבנונית דיווחה כי גורמי הביטחון במדינה עצרו את יהושע טרטקובסקי, אזרח ישראלי-אמריקני. הגיע ללבנון עם קבוצת עיתונאים, עורר חשד ובחיפוש בכליו נמצא דרכון ישראלי. משפחתו פנתה לארה"ב לסייע בשחרורו

יהושוע טרטקובסקי (צילום: לפי סעיף 27א')יהושוע טרטקובסקי (צילום: לפי סעיף 27א')
אא

העיתון הלבנוני אל-אח'באר דיווח היום (רביעי) כי גורמי הביטחון במדינה עצרו בביירות אזרח ישראלי בשם יהושוע טרטקובסקי. על פי הדיווח הוא כננס ללבנון עם דרכון בריטי, למרותש הוא מחזיק גם בדרכון אמריקני, שכן נולד בארה"ב.

ללבנון הוא הגיע עם קבוצת עיתונאים והציג עצמו כעיתונאי אם כי לא דווח עבור איזה כלי תקשורת הוא עובד. לדברי הלבנונים אין זו פעם ראשונה שהוא מבקר בביירות. הפעם הוא עורר חשד, עוכב לבדיקה, ואז התגלה ברשותו דרכון ישראלי. בעיתון הלבנוני נטען כי הישראלי ואחרים שהו במלון מובנפיק (א-רושה) בביירות. כשחיפשו אחר שמו באינטרנט, נמצאו שני מאמרים שעליהם הוא חתום באתר אינטרנט בישראל.

בחדשות 12 דווח כי בישראל מודעים לדיווח, ציינו כי טרטקובסקי התגורר בעבר בירושלים ומשפחתו פנתה לרשויות בלונדון ובוושינגטון על מנת לסייע בשחרורו.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:לבנוןחיזבאללה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה