חדשות בארץ

לקראת יום כיפור: משפחות החטופים בבקשה לתפילה מיוחדת

משפחות החטופים מבקשות מהציבור להתפלל ביום הכיפורים לחזרתם של החטופים החיים אל משפחתם, והבאתם של החטופים החללים אל קבר ישראל. התפילה המיוחדת חולקה בבתי כנסת ברחבי הארץ

מיצג למען החטופים ביער ירושלים (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)מיצג למען החטופים ביער ירושלים (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)
אא

לקראת יום הכיפורים תשפ"ה, שיחול בסוף השבוע הקרוב, משפחות החטופים ביקשו היום (רביעי) מהציבור להתפלל לחזרתם של החטופים החיים אל משפחתם, והבאתם של החטופים החללים אל קבר ישראל.

ברשימת שמות החטופים לתפילה, שהודפסה וחולקה בתי כנסת בארץ, מופיעים 101 שמותיהם של החטופים, בתפילה להשבתם.

שי צוהר, דודו של עומר נאוטרה, חייל בודד שעלה מארה"ב ונחטף מהטנק במתקפת חמאס בשמחת תורה, קרא לציבור להוסיף את שמות החטופים לתפילות יום הכיפורים ולעורר רחמי שמים.

צוהר: "מזה מספר חודשים אנו, משפחות החטופים, מקיימות עצרת אחדות בכל יום שלישי בשעה 20:00 בכיכר החטופים בתל אביב, שמטרתה לגרום לאחדות בעם ישראל ולמען השבתם של החטופים באמצעות רוח האחדות, הביחד והערבות ההדדית. מי ייתן והתפילות ייענו ויתגשמו ונדע בשורות טובות בקרוב".

כזכור, אמש נערכה בתל אביב עצרת "שרים לשובם של החטופים", והשתתפו משפחות חטופים, משפחות שכולות, שורדים ולוחמים.

עינב צנגאוקר, אימו של מתן החטוף בעזה, נשאה דברים: "אולי אנחנו נמצאים בצומת בו אנחנו יכולים לבחור בין תקומה לחורבן. נקודה שבה אפשר להחזיר את מתן וכל החטופים הביתה, ותחזק את ערכי היהדות והערבות ההדדית בעם שלנו. יום כיפור בפתח ואני מבקשת סליחה מכל מי שפגעתי בו, גם מבלי להתכוון. ביום כיפור אני מבקשת תיקון, אני לא רוצה סליחה על כך שלא החזירו לי הביתה את הבן שלי. אני מתפללת שתהיה לי את הזכות להגיד למקבלי ההחלטות תודה על שהחזרתם את מתן את כל שאר החטופים הביתה".

שיר סיגל, שהוריה נחטפו בשבעה באוקטובר, אך אביה קית' עדיין מוחזק בשבי, אמרה: "האמונה שלי לא נעלמה – אנחנו עדיין כאן, מאמינים ומחכים, כי רק אחדות של אהבה תוביל את כולנו הביתה. אנחנו בימים של עשרת ימי תשובה. עבורי, התשובה שלנו היום היא התיקון – התיקון הוא באחדות העם והאחדות היא זו שתיתן לנו כוח להחזיר את כל החטופים הביתה, לשקם את המפונים, ולהעצים את הלוחמים שיחזרו בשלום".

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:יום הכיפוריםחטופים בעזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה