חדשות בארץ

הימ"מ פעל במחנה בלאטה: חוסל ראש התארגנות "חללי אל אקצא"

בהכוונה מודיעינית של השב"כ פעל כוח של הימ"מ במחנה בלאטה שליד שכם. הכוח חיסל את עצאם אלצלאג', ויחד עימו חוסלו ארבעה מבוקשים נוספים

לוחמי ימ"מ (צילום: דוברות משטרת ישראל)לוחמי ימ"מ (צילום: דוברות משטרת ישראל)
אא

בפעולה משותפת לשב"כ וללוחמי הימ"מ של משטרת ישראל חוסלו היום (רביעי) חמישה מחבלים מבוקשים בשכם. בין המחוסלים: ראש התארגנות הטרור של חללי אל-אקצא בבלאטה, עצאם אלצלאג'.

בהודעת המשטרה נמסר כי לוחמי הימ"מ פעלו בהכוונה מודיעינית מדויקת, יחד עם כוחות צה"ל ומג"ב, למעצר מבוקשים בפעילות טרור. לוחמי הימ"מ חיסלו את חמשת המחבלים החמושים, שהיוו סכנה לכוחותינו. המחבלים שחוסלו היו מעורבים ביצוא ובתכנון פעילויות טרור נגד אזרחים וכוחות צה״ל.

כזכור, בפעילות משותפת של צה"ל ושב"כ שנערכה בסוף השבוע, מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו, בהכוונה מודיעינית של שב"כ, במרחב טול כרם, וחיסלו את המחבל זאהי יאסר עבד אלראזק עופי, ראש תשתית חמאס בטול כרם.

המחבל תכנן והוביל את ניסיון פיגוע רכב התופת בעטרת ב-02.09.2024. במסגרת תפקידו סיפק אמצעי לחימה לפעילי טרור רבים במרחב, ותכנן להוציא פיגועים משמעותיים רבים נוספים ליישובים ביו"ש וליתר העורף הישראלי. בתוך כך, התכוון לבצע פיגוע בטווח הזמן המיידי.

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:יחידת הימ"מסיכול טרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה