חדשות בארץ

ירדן ביבס מציין יום הולדת שני בשבי חמאס: "נקרא שיר למעלות"

ירדן הוא הראשון שמציין יום הולדת שני בשבי בעזה. משפחתו תציין היום את יום הולדתו בכיכר החטופים. אחותו: "כשקראנו שיר למעלות קיבלנו אות חיים ראשון"

(צילום: חיים גולדברג / פלאש 90)(צילום: חיים גולדברג / פלאש 90)
אא

ירדן ביבס, אחד מחטופי חמאס, מציין היום (חמישי) את יום הולדתו ה-35, שנה לאחר שנחטף יחד עם משפחתו מקיבוץ ניר עוז במהלך הטבח. מדובר ביום ההולדת השני שהוא מבלה בשבי, ובכך הוא החטוף הראשון שמציין אירוע כזה בשבי חמאס מאז תחילת המלחמה.

ביום הולדתו הקודם גילו בני משפחתו שביבס חי, לאחר שתמונות שלו פורסמו בערוץ תקשורת ערבי, כשהוא נראה בהן חבול ופצוע, מובל על אופנוע בעזה. "זה היה בדיוק ביום ההולדת שלו", סיפרה אחותו עופרי. "אני מקווה שגם השנה יהיו בשורות טובות".

משפחתו של ירדן תציין היום את יום הולדתו בכיכר החטופים, באירוע אינטימי שיכלול בני משפחה וחברים קרובים. באירוע יושמעו שירים שירדן אהב, ויוגשו בירות בתווית מיוחדת שנוצרה עבורו. בהמשך הערב תחנוך עופרי מיצג חדש שנוצר בהשראתו, לפני חטיפתו. המיצג יכלול את המילה "HOME". הוא הפך לסמל עבור המשפחה בשנה האחרונה, ומייצג את התקווה לשובו של ירדן הביתה.

עופרי ביבס, אחותו של ירדן, אמרה בין היתר: "בגלל שלא יכולנו לשיר לך שיר יומולדת, הקראתי יחד עם דוד שיר למעלות. ממש ברגע שסיימנו לקרוא קיבלנו שיחת טלפון, ובסיומה נשלחו אלינו לראשונה תמונות החטיפה. זה היה אות החיים הראשון. אני מבקשת היום לקרוא שוב, בתקווה שיגיעו אלינו עוד בשורות טובות".

הידברות נותנת הזדמנות של פעם בשנה, לחתום על שותפות בכל זכויות הידברות והגאון הרב זמיר כהן לשנת תשפ"ה בזיכוי הרבים הגדול בעולם. לחצו כאן >>> או חייגו: 073-222-12-12
 

תגיות:שבויותירדן ביבסעזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה