סלבס בהתחזקות

מיכל הקטנה: "הלב השבור מחזק אותי באמונה ומקרב אותי לקדוש ברוך הוא"

מיכל ויצמן ערכה סשן שאלות ותשובות עם עוקביה, והודתה: "אין יותר שלם מלב שבור, אין זעקה גדולה מהדממה"

בקטן: מיכל וייצמן (הצילום מתוך סרטון מהפייסבוק שלה), צילום תמונת רקע: shutterstockבקטן: מיכל וייצמן (הצילום מתוך סרטון מהפייסבוק שלה), צילום תמונת רקע: shutterstock
אא

מיכל ויצמן, המוכרת כ"מיכל הקטנה", פתחה את לבה בשאלות ותשובות עם עוקביה באינסטגרם, שם שיתפה בתחושות העמוקות שלה לגבי החיים, המשברים והחוסן הרוחני. אחד המעריצים כתב לה: "מרגישים אותך ורואים בעיניים שלך שהלב שלך שבור - לא מגיע לך", והיא השיבה בציטוט מעורר השראה: "אין יותר שלם מלב שבור, אין זעקה גדולה מהדממה. מאחורי כל אדם מסתתר סיפור והוא הגיבור של הסיפור של עצמו".

במהלך השיחה עם עוקביה, ויצמן התמקדה בכוח שיש בשבר וברגעי הקושי בחיים, והסבירה כיצד הם יכולים לבנות אדם טוב וחזק יותר. "המשברים בחיים שלנו הם בלתי נמנעים", היא אמרה, "רק ממקום של שבר, דרך הרסיסים, אפשר להגיע לדברים אחרים ולזכות בניסים גלויים".

מיכל הדגישה את הקשר שלה לאמונה במהלך השיחה: "כדי לבנות בניין חדש, צריך קודם לשבור את הישן. לשבור זה דבר כואב, אבל כך מגיעים לקומה חדשה בעזרת השם. הלב השבור מחזק אותי באמונה ומקרב אותי לקדוש ברוך הוא. האמונה והקרבה הן הדברים הכי שלמים שיכולתי לזכות בהם".

בתשובה לשאלה אם היא אוהבת את עצמה, מיכל הוסיפה: "אני לומדת לאהוב את עצמי יום יום. החיבור שלנו עם עצמנו מחזק אותנו ומשתקף באהבה ובאור שאנחנו מעניקים לאחרים".

 מתנות בעולם הילדים בלי הגרלה לכל מנוי שנתי: מארז ספרי אפרת ברזל + חודשיים חינם:) לחצו כאן להצטרפות >>>
תגיות:התחזקותמיכל הקטנה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה