חדשות יהדות

הלילה: מעמד סליחות המוני בכותל המערבי, הרכבת הקלה תפעל ללא הפסקה

עשרות אלפי מתפללים צפויים להגיע הלילה, ערב יום כיפור, לכותל המערבי למעמד סליחות והתרת נדרים. הרכבת הקלה תפעל לאורך הלילה

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

 

הלילה (בין חמישי לשישי), ערב יום כיפור, יתקיים בכותל המערבי מעמד סליחות המוני ומעמד התרת נדרים. אל המקום צפויים להגיע עשרות אלפי יהודים.

מעמד הסליחות יתחיל בשעה 00:00 ברחבת הכותל המערבי, בליווי חזן ומערכות הגברה.

לקראת מעמד הסליחות הגדול, הודיעה חברת 'כפיר' המפעילה את הרכבת הקלה בירושלים כי השירות של הרכבת הקלה בירושלים יפעל לאורך כל שעות הלילה הקרוב ללא הפסקה, זאת על מנת לאפשר דרך קלה ובטוחה לאלפים שצפויים לעשות דרכם מכל רחבי הארץ.

משטרת ישראל נערכה אף היא, וכוחותיה ייפרסו במהלך שעות הלילה בכל איזור העיר העתיקה, על מנת לאבטח את המתפללים הרבים ולשמור על הסדר הציבורי.

חלק מצירי התנועה יחסמו לתנועת כלי רכב בשעות הלילה, והציבור מתבקש לעקוב אחר הפרסומים ולהישמע להוראות השוטרים.

מן המשטרה נמסר: "אנו קוראים לציבור לגלות ערנות ולפנות למוקד החירום של המשטרה בטלפון 100 בכל אירוע חריג המצריך טיפול משטרתי. כמו כן, ניתן לפנות כל העת גם למוקד המידע הארצי של משטרת ישראל בטלפון 110 בכדי לקבל מידע מגוון ולהתעדכן בהתאם.

“לצד זאת, נוכח המציאות הביטחונית לאורך השנה ובימים אלו בפרט, נדגיש כי בכל מקרה של אזעקות בדבר ירי תלול מסלול, רקטות וטילים, יש להישמע להנחיות פיקוד העורף שמטרתן- הצלת חיים. כמו כן, בכל מקרה של נפילות פריטי אמל”ח, אנו קוראים לציבור להימנע מהגעה לזירות ולא להתקרב ו/או לגעת בשרידי רקטות או מיירטים, העשויים להכיל חומר נפץ. יש לדווח על כך ללא דיחוי למוקד 100 של משטרת ישראל".
 מתנות בעולם הילדים בלי הגרלה לכל מנוי שנתי: מארז ספרי אפרת ברזל + חודשיים חינם:) לחצו כאן להצטרפות >>>
תגיות:סליחותכותל המערבי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה