חדשות בארץ

הפיגוע בחדרה: מת מפצעיו האברך שנפצע אנושות

רפאל מרדכי פישהוף הי"ד, בן 35, אברך בישיבת "כנסת יצחק" בחדרה, נפטר מפצעיו לאחר שנפצע קשה אתמול בפיגוע בחדרה. הותיר אחריו אישה ושישה ילדים

זירת הפיגוע בחדרה (צילום: טל גל, פלאש90)זירת הפיגוע בחדרה (צילום: טל גל, פלאש90)
אא

בבית החולים הלל יפה בחדרה מת היום (חמישי) מפצעיו רפאל מרדכי פישהוף הי"ד, שנפצע אתמול אנושות בפיגוע בחדרה.

פישהוף, בן 35, היה אברך בישיבת "כנסת יצחק". הותיר אחריו אישה ושישה ילדים. הוא בנו של הרב צבי שרגא פישהוף, מראשי ישיבת "בית מתתיהו" וראש ישיבה בישיבת "כנסת שמואל" בבית"ר עילית. הוא נכדו של הרב נחום עמנואל אדלר זצ"ל, שהיה מראשי מייסדי בית המדרש "אהבת חסד" ליוצאי יהדות גרמניה, השוכן בגבעת ישיבת פוניבז'.

במרכז הרפואי הלל יפה מאושפזים עדיין חמישה פצועים מהפיגוע. מצבו של אחד מהם קשה אך יציב והוא בהכרה. ארבעה נוספים מאושפזים במצב קל עד בינוני.

המחבל שביצע את הפיגוע, אחמד ג'בארין, בן 36 מאום אל פחם, מאושפז בבית החולים רמב"ם לאחר שנורה בעת ניטרולו בזירה. חקירת השב"כ והמשטרה העלתה כי החל את הפיגוע ברחוב הגיתית ולאחר מכן רכב על אופנוע לזירה השנייה ברחוב בוטקובסקי, המשיך לרחוב הרצל ולבסוף נוטרל ברחוב הרברט סמואל. בכל זירה דקר אתה קורבנות בסכין ותקף אותם בגרזן. הוא נוטרל בירי על ידי אזרח ופקח עירוני.

ג'ברין מתגורר בארץ כעשור ובעל אזרחות ישראלית, לאחר שנישא לאזרחית המדינה, אך במקור הוא מהכפר הפלסטיני ח'רבת אל-טייבה שבנפת ג'נין.

תגיות:טרורפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה